Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام آمریکایی اعتراف کرده احتمال دارد پهپاد گلوبال‌هاوک بعد از ورود به حریم هوایی ایران سرنگون شده باشد و به همین دلیل ترامپ این حمله را لغو کرده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام ارشد آمریکا در توضیح درباره اینکه چرا رئیس‌جمهور این کشور حمله به نقاطی در ایران را لغو کرده اعتراف کرده این نگرانی در آمریکا وجود دارد که ممکن است پهپاد «گلوبال هاوک» وارد حریم هوایی شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشریه «آبزرور» این خبر را در بخشی از سرمقاله روز یکشنبه خود به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که خواسته نامش پنهان بماند، فاش کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد یک فروند پهپاد تجسسی آمریکایی از نوع «گلوبال‌هاوک» را در حریم هوایی ایران هدف قرار داده و سرنگون کرد. دولت آمریکا علی‌رغم این ادعا کرد که این پهپاد هنگام هدف قرار گرفتن در حال پرواز بر فراز آب‌های بین‌المللی بوده است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سلسله توئیت جمعه ادعا کرد که دستور حمله به 3 نقطه در ایران را به تلافی سرنگونی این پهپاد صادر کرده، اما 10 دقیقه قبل از انجام این حملات آن را لغو کرده است. او مدعی شد که دلیل لغو این حملات نگرانی از کشته شدن 150 نفر در اثر این حملات بوده است.

***جزئیات این خبر در حال تکمیل است***

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک حریم هوایی ایران پهپاد تجسسی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد افزود: طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آنها تنها اعلام شده‌ و هرگز اجرا نشده‌اند. 

لووی اضافه کرد: بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.در صدر آنها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آنها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»