Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه فاضلی روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه کرامت و برگزاری روز دختر در سیستان و بلوچستان که در محل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین هدف از نامگذاری روز دختر احیا، ترویج و تقویت ارزش های فرهنگی و اجتماعی آنان با تکیه بر فرهنگ و سیره اهل بیت بویژه سیره و زندگی حضرت معصومه (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بهبود و توسعه سلامت روانی و اجتماعی دختران، گسترش فرهنگ خودباوری، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نیز از دیگر اهداف نامگذاری روز دختر است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه های بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر باید متناسب با جنس آنها باشد، افزود: این روز فرصت مغتنمی برای انجام برنامه های دسته جمعی ویژه دختران است که این برنامه ها می تواند زمینه حرکت ها و تحولات درخشانی برای زندگی آنان باشد.

وی تاکید کرد: ضرورت برنامه ریزی منسجم و هدفمند توسط دستگاه های فرهنگی مرتبط احساس می شود ولی قدم نخست در جهت تقویت و موفقیت دختران در اجتماع از کانون خانواده و والدین شروع شود.

به گزارش ایرنا در این نشست مصوب شد فعالیت های دسته جمعی نظیر پیاده روی ویژه دختران، برگزاری حلقه های کتاب خوانی با موضوع سیری در زندگی حضرت معصومه(س)، ائمه اطهار و شیوه زندگی ایشان و دیدار با خانواده شهدا به مناسبت روز دختر برگزار شود.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امور بانوان استانداری روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)