Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده و مجری برنامه اختیاریه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از توقف این برنامه خبر داد و گفت: این برنامه قرار بود ۱۰۰ قسمت باشد ولی فقط ۲۰ قسمت از این برنامه روی آنتن شبکه پنج رفت. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان رنگ و لعاب برنامه های مناسبتی به خود گرفت و به سوژه های اجتماعی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار نبود که پس از اتمام ماه مبارک رمضان اختیاریه تغییر مسیر بدهد.

وی خاطره نشان کرد: در نهایت ترجیح دادیم اختیاریه در ذهن ها صریح و شفاف باقی بماند تا اینکه تغیییر مسیر بدهد.

این مجری پیش از این در نشست خبری برنامه اختیاریه که در ساختمان روابط عمومی سازمان صدا و سیما برگزار شد عنوان کرده بود که اگر مجبور به تغییر مسیر در تولید این برنامه شود از ادامه کار انصراف خواهد داد.

فاطمی همچنین شب گذشته در یکی از صفحه های اجتماعی خود در فضای مجازی با انتشار متنی از مخاطبان اختیاریه خداحافظی کرد. وی در بخشی از این متن عنوان کرده بود:

خداحافظی همیشه تلخ است. تلخ و گس. کم و بیش همه تجربه‌اش کردیم. امروز یکی از همان روزهاست. نه اینکه خبر نداشتم، اتفاقاً خبر داشتم. می‌دونستم ولی خودم رو به تغافل می‌زدم. تلاش می کردم باور نکنم.

فاطمی در بخش‌های دیگری از این متن نوشته است: هرچه بود و هرچه هست پرونده اختیاریه درحالی که به نیمه راه هم نرسیده بود بسته شد. برای همیشه. من همیشه به قوانین سازمانی و مدیریتی احترام می‌گذارم. امروز برایم مسجل شد اختیاریه در برنامه‌های سازمان صداوسیما و مدیریت جدید شبکه جایی ندارد. من به تصمیم بزرگواران احترام می گذارم. ان‌شالله که تصمیم درستی گرفته باشند. تصمیمی که به نفع مردم و مخاطب رسانه باشد.

فاطمی در پایان این متن نیز از مدیر سابق شبکه پنج، عوامل و مخاطبان برنامه اختیاریه تشکر کرد.

برنامه اختیاریه یک برنامه گفت‌وگو محور بود که پیش از ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما روی آنتن می رفت. این برنامه در هر قسمت میزبان شخصیت های هنری، ورزشی و سیاسی بود و با میهمان ها به گفت و گوی صریح و بی پرده می پرداخت. عده ای از کارشناسان پس از پخش اولین قسمت از اختیاریه که میزبان همای بود نسبت به اختیاریه توجه نشان دادند و اعلام کردند که اینگونه برنامه‌ها می تواند به بالا رفتن سطح فرهنگ در جامعه کمک کند و صدا و سیما نیازمند به چنین برنامه هایی است اما اختیاریه پس از اتمام ماه مبارک رمضان و تغییر مدیر شبکه پنج متوقف شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها ( تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس