Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بازرسی یزد با بیان اینکه جایگاه واقعی سازمان بازرسی را در یزد ایجاد کردیم گفت: پیشگیری از تخلف مهمترین برنامه سازمان بازرسی در یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام والمسلمین احمد طالبی» در دیدار شورای قضائی استان با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه عمده وظیفه سازمان بازرسی در نظارت‌های خود، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است اظهار داشت: در استان یزد نهایت تلاش بر پایه پیشگیری از وقوع جرم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بازرسی استان یزد خاطرنشان کرد: نهایت تلاش در این زمینه انجام شده و علی رغم کمبودهای نیرو و مشکلاتی که وجود دارد، توانستیم سازمان را در استان به عنوان یک دستگاه نظارتی تقویت کنیم و جایگاه واقعی آن در دستگاه‌های دولتی را جا بیاندازیم.

رئیس کل بازرسی استان یزد افزود: روزی نیست که چند نفر از مدیران استان با من یا همکارانم تماس بگیرند و در ارتباط با مسائل و فعالیت‌هایی که می‌خواهند انجام دهند مشاوره حقوقی بگیرند.

طالبی با بیان اینکه عمده فعالیت در حوزه پیشگیری از تخلفات به وسیله نامه‌های هشداری است گفت: سعی داریم جلوی تخلفات را بگیریم تا جلوی از دست رفتن نیروهای انسانی و مدیرانمان که سرمایه اصلی ما هستند را بگیریم.

وی با بیان اینکه یزد در معرفی افراد به دادسراها نسبت به سایر استان‌های هم رده 30 درصد کمتر است ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در استان‌های بیان شده از کل افرادی که به دادسراها معرفی می‌شوند تقریبا 60 درصد حکم قطعی می‌گیرند اما در یزد این آمار بالای 90 درصد است که نشان دهنده دقت بالای بررسی‌های سازمان است.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان اوقات فراغت استان بوشهر مجلس شیراز نماز جمعه خراسان جنوبی مسجد شبستان یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  مهمترین رویداد‌های روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه استان قم در بسته خبری ۱۲۰ ثانیه سیمای نور مرور می‌کنیم:

۱- بازدید جمعی از اعضای طرح ۸۴۰ واحدی مسکن ملی در اراضی موسوم به ۲۷ هکتاری پردیسان، از روند ساخت واحد‌های
۲- آغاز برداشت گل محمدی از ۲۸۶ هکتار از اراضی قم
۳- برگزاری مراسم و جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه سراسر دنیا
۴- تجلیل از ماما‌های برگزیده استان در مراسمی به مناسبت روز جهانی ماما
۵- ایجاد قطب‌های فکری، فرهنگی و اتخاذ رویکرد مسئله محوری در مسائل فرهنگی و تبلیغی از مهم‌ترین اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه
۶- پایان عملیات بهسازی قطعه ساقه- باغیک به طول ۱۹ کیلومتر
۷- قهرمانی تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان بیست و هفتمین دوره مسابقات کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید