Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدرعلی خانبازی گفت: طرح «با مهر، تا مهر» در به طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد که بیش از یک سوم کتابفروشی‌های استان در این طرح شرکت کردند.

«حیدرعلی خانبازی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، با اشاره به طرح «با مهر، تا مهر» اظهار داشت: این طرح با هدف تهیه کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق سیل زده در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان آغاز شده است است و قشرهای مختلف مردم می‌توانند با شرکت در این پویش ارزشمند، به هموطنان سیل‌زده خود کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در توضیح جزئیات آین طرح افزود: طرح "با مهر، تا مهر" طرحی بود که از سوی جمعیت جوانان هلال احمر پیشنها و مورد استقبال قرار گرفت و در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد در سرتاسر کشور اجرا شد که مطابق آن، کتابفروشی‌های مایل به شرکت، با ثببت‌نان در عینکی که پیشتر اعلام شده بود، میزان تخفیف ی که برای این طرح در نظر گرفته بودند را اعلام می‌کردند و مردم با مراجعه به این کتابفروشی‌ها، کتب و اقلامی را که مایل بودند، با تخفیف اعلام شده خریداری کرده و به نماینده هلال‌احمر که در این کتابفروشی حضور داشت، تحویل می‌دادند.

 

جانبازی از استقبال بسیار خوب اصفهانی.ها در این طرح گفت و ادامه داد: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار چشمگیر کتابفروشی‌های استان اصفهان همراه بود و بیش از یک سوم کتابفروشی‌های استان در این پویش شرکت کردند.

 

وی از احتمال تمدید طرح «با مهر، تا مهر» خبر داد و افزود: هنوز آماری از میزان اقلام تهیه شده در دست نیست و این آمار پس از تجمیع اعلام و در وقت مقرر بارگیری و به مناطق سیل زده مثل استان‌های گلستان، کرمانشاه، خوزستان وغیره ارسال خواهد شد. همچنین قویاً احتمال می‌رود طرح " با مهر، تا مهر " تا پایان تابستان به مناسبت‌های مختلف مثل ایام دهه کرامت تمدید شود.

 

جانبازی در پایان از اعضای هلال احمر تشکر کرد و ادامه داد: لازم است از اعضای جمعیت هلال احمر که خالصانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و تنها با هدف کمک به هم‌نوع در فعالیت‌های هلال احمر شرکت می‌کنند و این مدت هم به شیوه‌های مختلف نظیر جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده، حضور در این مناطق و کمک جهت لایروبی منازل‌ اکنون‌ نیز با طرح «با مهر، تا مهر» به یاری هموطنان سیل‌زده می‌شتابند تشکر کنم./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت خطبه نماز جمعه مسجد خطبه های نماز جمعه کتابخانه کتابخوانی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود.

یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی