Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضاي تفاهم نامه ساخت يكصدهزار واحد مسكوني نيروهاي مسلح گفت: این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی موضوع تفاهم نامه امروز، در اراضی نیروهای مسلح ساخته می‌شود و مشمول تسهیلات رایج بخش مسکن خواهد بود.به گزارش بلاغ،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت یکصدهزار واحد مسکونی نیروهای مسلح گفت: این برنامه دو سالانه است و این صد هزار واحد افزون بر برنامه چهارصد هزار واحد خواهد بود و ظرفیت خوبی برای برنامه عرضه در سطح کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به تدریج در روزها و هفته های آینده تفاهم نامه های بیشتری را امضا خواهیم کرد که حرکتی ملی خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: صد هزار واحد امروز ویژگی های خاصی دارد که از جمله آن احداث این واحدها در اراضی نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه میزان عرضه مسکن باید با میزان رشد تقاضا متوازن شود، اضافه کرد: این ۱۰۰ هزار واحد جدای از ۴۰۰ هزار واحد در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن است.

وی افزود: این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دو ساله و طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ ساخته می‌شود.

* احداث 140 هزار واحد از 400 هزار واحد برنامه اقدام ملی آغاز شده است

اسلامی با بیان اینکه تا کنون احداث ۱۴۰ هزار واحد از ۴۰۰ هزار واحدمسکونی آغاز شده است، گفت: به زودی برنامه احداث ۱۱۰ پروژه ساخت و ساز مسکن در راستای برنامه اقدام ملی با حضور رئیس جمهور کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی موضوع تفاهم نامه امروز، در اراضی نیروهای مسلح در چارچوب قانون و با اذن رهبر انقلاب ساخته می‌شود و مشمول تسهیلات رایج بخش مسکن و طبق مصوبات شورای پول و اعتبار خواهد بود؛ ۸۰ درصد هزینه ساخت به سازنده وام داده می‌شود که قابل انتقال به خریدار است.

* باید برای ازدواج‌هایی که هر سال ثبت می‌شود تامین مسکن را تسهیل کنیم

وزیر راه و شهسازی تصریح کرد: در سال ۹۷ بیش از ۵۴۵ هزار ازدواج ثبت شد که باید این ۴۰۰ هزار واحد در راستای تسهیل این تعداد ازدواج باشد.

وی در پایان گفت: به زودی با وزارت آموزش و پرورش برای ساخت مسکن فرهنگیان قرارداد امضا می کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود