Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی باجو تضمینی برای بازگشت مویزه کین به ترکیب تیم ملی ایتالیا در صعود به مرحله بعدی را نمی دهد

طرفداری- ستاره یونتوس درحالی بازی سوم یا آخر مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله ها را از روی نیمکت تماشا کرد که تیمش موفق شد سه امتیاز را بگیرد.

به گزارش گل، سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا، لوئیجی دی باجو اشاره کرد که علت نیمکت نشینی مویزه کین در برابر بلژیک، دلایل انضباطی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم یوونتوس انتظار داشت بازی را در رجیو امیلیا از ابتدا در ترکیب شروع کند ولی به طرز غافلگیر کننده ای نیمکت نشین شد و دی باجو به جای او از لورنزو پلگرینی، فدریکو کیه زا و پاتریک کوترونه در خط حمله تیم خود استفاده کرد.

کین از عدم حضورش در ترکیب اولیه شوک زده شده بود که براساس شایعات گفته می شد دلیل این کار تاخیر او برای حضور در جلسه تیمی بوده است. زمانی که بعد از بازی از دی باجو در این مورد سوال شد او به صورت ضمنی تایید کرد که علت خط خوردن ستاره تیمش، رفتار او در خارج از زمین مسابقه بوده است. مربی جوان ایتالیایی می گوید:

من یک تیم را تمرین می دهم و برای تیم قوانینی وجود دارد و اگر کسی مطابق قوانین عمل نکند، نه یکبار بلکه چندین بار، باید مربی دخالت کند چرا که من هم یک مربی و هم یک معلم هستم.

این موضوع، یک حادثه نا امید کننده در پایان یک فصل بی نظیر برای بازیکن جوانی که اولین فصلش را در تیم بزرگسالان یوونتوس پشت سر می گذاشت به حساب می آِید. بعد از یک درگیری لفطی در اولین اردو فصل، کین در اوایل مارچ جایگاه ثابتی در تیم یوونتوس پیدا کرد. او اعتماد مربی سابق بانوی پیر، ماسیمیلیانو الگری را با 6 گل زده در 6 بازی خارج از خونه بدست آورد. عملکرد عالی او همچنین نظر روبرتو مانچینی را برای دعوت از او به تیم ملی ایتالیا جلب کرد. بعد از اولین بازی خود در نوامبر 2018، او 90 دقیقه کامل مقابل فنلاند و لیختن اشتاین در مقدماتی یورو 2020 بازی کرد و در هردو بازی گلزنی کرد.

با این وجود از او انتظار می رفت ستاره اصلی آتزوری در قهرمانی جوانان اروپا باشد ولی آنچه اتفاق افتاد بسیار دور از ذهن تر از سطح توقعات بود. کین در بازی افتتاحیه مقابل اسپانیا فقط 60 دقیقه بازی کرد. او سه روز بعد شکست تیمش مقابل لهستان را از روی نیمکت تماشا کرد و فقط در نیمه دوم به بازی آمد. مشخصا او در جریان پیروزی سه بر یک مقابل بلژیک روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. پیروزی مقابل بلژیک به لطف گل های نیکولا بارلا و کیه زا و کوترونه بدست آمد. این نتایج یعنی ایتالیا پشت سر اسپانیا در جایگاه دوم قرار گرفته است و باید امیدوار باشد نتایج به صورتی پیش برود که آن ها بتوانند به مرحله حذفی صعود کنند. هرچند اگر آن ها به آنجا برسند، تضمینی برای بازگشت دوباره کین به ترکیب نخواهد بود. وقتی از باجو درمورد بازگشت کین به ترکیب می پرسند می گوید:

اگر ما صعود کنیم به شما خواهم گفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان‌ها باز شد تا به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ‌هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه‌بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این  پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟