Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزل دوست، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: پارسا کاظمی، بازیکن جوان تیم دارت اندیشه سبز خزر در مرحله نخست مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری سوم شد.

وی افزود: در این مسابقات میر مهدی زنگی آبادی از کرمان در یکی بازی برتر مقابل مهرداد سیفی قهرمان جوانان ایران و نایب قهرمان بزرگسالان کشور با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش گیلان با اشاره به اینکه پارسا کاظمی از منتخبان تیم ملی دارت جوانان کشور است، اظهار داشت: این ورزشکار جوان از تیم دارت اندیشه سبز خزر گیلان و امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

ورزل دوست با بیان اینکه در این رقابت‌ها از باشگاه‌های فعال در دارت ایران نیز تقدیر شد، گفت: سه تن از پیشکسوتان استان‌های مختلف کشور به نام‌های سید حسین پیشوایی از گیلان، غلامعلی سلیمیان از بوشهر و عبدالله خرم کهری از استان خوزستان نیز تجلیل شدند.

وی تصریح کرد: مرحله نخست مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان پسر با شرکت ۳۵ ورزشکار در سالن دارت نقش جهان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

مقام سوم ورزشکار گیلانی در مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان پسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری