Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان از برگزاری مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در سمنان در فصل تابستان خبر داد.به گزارش بلاغ،سیدحسین سبزواری  اظهار کرد: مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان طبق تقویم فدراسیون بعد از امتحانات دانش‌آموزان برگزار می‌شود و تا آن موقع مسابقاتی در پیش نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانی باید مسابقات را برگزار کرد که بازدهی داشته باشد؛ ماه مبارک رمضان بهار فعالیت زورخانه‌ها بود.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان تصریح کرد: زورخانه‌ها هر شب بعد از افطار از ساعت 22 تا ساعت یک بامداد در تمام این استان فعالیت داشتند و ورزشکاران به ورزش و اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

وی گفت: امسال جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) را در اکثر زورخانه‌های استان سمنان برپا کردیم و مراسم گل‌ریزان در زورخانه سمنان برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان با تأکید بر اینکه تیم‌هایی از استان‌های مجاور با تیم‌های استان ورزش می‌کنند، اضافه کرد: نوعی دید و بازدید در زورخانه‌ها رواج می‌یابد.

سبزواری با اشاره به اینکه ورزشکارانی که در طول سال به زورخانه نمی‌آمدند، پایشان در ماه مبارک رمضان به زورخانه‌ها باز شد، گفت: مردم بیشتر در مناسبت‌ها به سمت زورخانه‌ها می‌آیند و برگزاری جلسات قرائت قرآن را در اکثر زورخانه‌های استان داشتیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی