Web Analytics Made Easy - Statcounter

مروارید گفت: اینکه پس از بررسی و آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف برنامه های سال ٩٧ مصوب شد تعداد کمیته های ویژه دهه کرامت به ١٢کمیته افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» امروز(۲ تیر) در یکصدو بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه پس از بررسی و آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف برنامه های سال ٩٧ مصوب شد تعداد کمیته های ویژه دهه کرامت به ١٢کمیته افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود:کمیته رسانه با مسئولیت صداوسیما مرکز استان، کمیته بقاع متبرکه با مسئولیت اداره کل اوقاف و امورخیریه، کمیته اصناف با مسئولیت اتاق اصناف مشهد و همچنین کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس در کنار ٨کمیته دیگر فعالیت می کنند.

 

وی الگو سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر سیره اجتماعی حضرت رضا (ع) را یکی از راهبردهای برنامه های دهه کرامت خواند و افزود: توجه به شعار سال در فعالیتهای اجرایی و تاکید براستمرار جایگاه مشهد به عنوان پایتخت معنوی و فرهنگی از دیگر راهبردهای امسال است.

 

مروارید بر مردمی بودن برنامه های دهه کرامت تاکید کرد و افزود: باید به ذوق و خواست اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و الگو سازی مناسب در برنامه ها آمیخته با نشاط اجتماعی و شادی مومنانه در دهه کرامت توجه کرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس خبرگزاری شبستان نماز جمعه استان بوشهر خطبه نماز جمعه بیرجند خراسان جنوبی شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد کمیته های اجرایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است

حجت‌الاسلام صادق صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مکتب امام صادق مکتب انسان ساز، مسئولیت پذیری و جامع است و عقلانیت، امنیت‌پذیری و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های مکتب جعفری است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب امام صادق (ع) در تبیین حقایق دین برای همه کسانی که امروز به دنبال تبیین حقایق انقلاب اسلامی هستند الگو و نمونه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به نقش حضرت امام صادق (ع) در مذهب تشیع گفت: امام صادق (ع) مرد مبارزه، علم و مرد تشکیلات بود به طوری که میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد هم قبل از ایشان و هم بعد از ایشان در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود.

صمدی افزود: همه حرف های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول بیش از یک قرن به وسیله‌ مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود همه آنها را امام صادق به شکل درست بیان کرد.

وی به مبارزات دینی امام صادق اشاره و تصریح کرد: امام ششم شیعیان مشغول یک مبارزه دامنه‌دار و پیگیر برای قبضه کردن حکومت و قدرت و به وجود آوردن حکومت اسلامی و علوی شیعه یعنی شبکه حزبی بود.

حجت الاسلام صمدی تربیت شاگردان توسط امام صادق (ع) را یادآور شد و بیان کرد: ویژگی‌های شاگردان آن حضرت، تلاش مستمر در کنار تقوا و خدامحوری بود که با استفاده از آیات و روایات توانستند چهره واقعی اسلام ناب محمدی را به مردم معرفی و اسلام واقعی و غیرواقعی را بازشناسانند.

کد خبر 6096078

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است