Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:05:12 GMT

نصب لوازم کاهنده در ۶۰ مدرسه استان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۵۶۶

نصب لوازم کاهنده در ۶۰ مدرسه استان

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ امین قصمی در نشست خبری بمناسبت هفته صرفه جویی در جمع خبرنگاران ادامه داد :در دانشگاه هرمزگان ۱۳۹ پکیج کاهنده مصرف نصب و مصرف آب این دانشگاه از ۲۸ متر مکعب به ۱۶ متر مکعب با کاهش ۴۳ درصدی همراه بوده است.

قصمی با بیان اینکه دستگاه هایی که توانمندی مالی بالایی دارند با نصب پکیج کاهنده مصرف به سمت کاهش مصرف بروند ، افزود : در سال گذشته 3821 لوازم  کاهنده مصرف در هرمزگان نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری شهرداری ها از طریق تصفیه پساب فاضلاب  آبیاری فضای سبز رااز شبکه آبیاری شهری تفکیک کنیم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه مشکل اصلی در صرفه جویی اقتصاد آب است ، اضافه کرد: ۳۸۰۰ پکیج کاهنده مصرف در سال گذشته توزیع و نصب و ۵۸۹۰ پکیج در امسال در برنامه داریم.

وی در زمینه فرهنگ سازی صرفه جویی  آب ، به ساخت سریال طنز، تئاتر خیابانی ، چاپ کتاب در این زمینه و... اشاره کرد .

این مسئول با بیان اینکه  چند طرح آبرسانی بزرگ در ۱۱ شهر بحرانی در حال اجراست ،ابراز داشت : رفع نیاز کم آبی پارسیان ، کوشکنار، دشتی ، رویدر، بستک، جناح با نمک زدایی و ایجاد  آبشیرن کن تامین می شود .

قصمی با اشاره به اینکه  آبرسانی به بستک و جناح از طرح های بزرگ ملی است ، گفت : فاز اول به اتمام رسید ودر  فاز دوم نیز پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه کمترین هدر رفت آب در بندرعباس است، تصریح کرد : ۳۰ درصد مشترکین خانگی پر مصرف هستند .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب آموزش و پرورش صرفه جویی مدرسه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف با آب فاضلاب در استان گزارش شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف