Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی سراسر استان به ویژه شهرستان بشاگرد برای بهبود اشتغال، افزایش تولید و درآمدزایی با جدیت دنبال شود.به گزارش بلاغ،ایرج حیدری صبح امروز در جلسه شورای معادن استان هرمزگان با اشاره به اهمیت شکوفاسازی ظرفیت‌های معدنی استان در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید اظهار داشت: معادن یکی از ظرفیت‌های مهم استان هرمزگان است که تقریبا سراسر استان از این نعمت خدادادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین رابطه افزود: از ظرفیت‌های معدنی استان باید نهایت بهره‌برداری در راستای افزایش اشتغال‌زایی، تولید و درآمدزایی برای مناطق مختلف استان در شرق، غرب، شمال و مرکز  استان را برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر شکوفاسازی ظرفیت‌های معدنی در شرق استان، بیان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی در شرق هرمزگان  به ویژه شهرستان بشاگرد بهترین راهکار برای توسعه این شهرستان، افزایش تولید و بهبود وضعیت  اشتغال بشاگرد است که باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد زیرا راه توسعه بشاگرد در کنار سایر فعالیت‌ها شکوفایی ظرفیت‌های معدنی آن است.                                              

حیدری در همین رابطه بیان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی در شهرستان بشاگرد علاوه بر تسریع در روند توسعه این شهرستان باعث ماندگاری جمعیت در این شهرستان و رونق تولید و اشتغال در بشاگرد می‌شود.

وی در همین رابطه گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت به همراه سایر دستگاه‌های مسؤول استان شکوفایی ظرفیت‌های معدنی تمامی نقاط استان به ویژه شهرستان بشاگرد را را  در دستور کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: در کنار بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی استان برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال حفظ محیط طبیعی و محیط زیست مورد توجه قرار گیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی