Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب بوشهر به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران گفت: از دو پرونده مضاربه صوری، یکی منتهی به صدور رای شده و در مرحله اجراست و دیگری در مرحله دادرسی قرار دارد.

دو پرونده با هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال  بدهی

علی حسن پور افزود: پرونده اول با هزار و ۴۰۰ شاکی با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال و حکم صادر شد که پس از اعتراض در مرحله تجدید نظر قطعیت پیدا کرد و پرونده برای اجرای حکم به دادسرا بازگشته و در شعبه اول اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب در مرحله اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بدهی متهم این پرونده را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که در دو مرحله ۴۰ درصد آن پرداخت شده است.

دادستان بوشهر بیان کرد: متهم این پرونده به استرداد اموال، حبس و جزای نقدی محکوم شده است و اکنون اموال و املاک وی در مرحله ارزیابی و کارشناسی قرار دارد.

حسن پور درباره پرونده دوم نیز گفت: این پرونده چهار هزار شاکی و هزار میلیارد ریال بدهی دارد که اقدامات مربوط به حسابرسی‌ها و استعلام‌ها انجام گرفته و جلب دادرسی و کیفر خواست پرونده صادر شده و پرونده در شعبه دادگاه انقلاب بوشهر در مرحله دادرسی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این پرونده نیز تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد مطالبات افراد پرداخت شده است.

ورود مدعی العموم به موضوع نصب تصاویر در بوشهر

دادستان بوشهر درباره نصب تصویر‌هایی در شهر بوشهر در جریان برگزاری مراسم جایزه دوسالانه ادبی، گفت: به عنوان مدعی العموم در این بخش ورود شد و پرونده‌ای در شعبه هفتم بازپرسی تشکیل شده است.

حسن پور ادمه داد: این پرونده در دادسرا و در مرحله انجام تحقیقات قرار دارد و احضاریه‌هایی برای افراد ارسال شده است.

وی در باره پرونده سرقت از خط انتقال فرآورده‌های نفتی در بوشهر هم عنوان کرد: این پرونده در شعبه دوم بازپرسی تشکیل شده، سارق جلب و کیفر خواست صادر شده و در یکی از شعبه‌های دادگاه کیفری در مرحله دادگاه در دست رسیدگی است.

از پرونده قائدی تا قصور پزشکی

دادستان بوشهر در مورد پرونده مهدی قائدی هم گفت: حکم این پرونده صادر شده و شامل یک سال حبس و پرداخت دیه به اولیای دم و کسانی است که در خودرو مصدوم شدند.

حسن پور یادآور شد: یک سال حبس به جزای نقدی و ۲۰۰ ساعت آموزش به نونهالان تبدیل شده که به حکم اعتراض شده و در شرف ارسال به مرحله تجدید نظر است.

وی در باره پرونده قصور پزشکی و مرگ یکی از شهروندان بوشهری نیز گفت: پرونده تشکیل استعلام‌های لازم و نظریه پزشکی قانونی واصل شد که مورد اعتراض اولیای دم قرار گرفت.

دادستان بوشهر عنوان کرد: براین اساس برای اینکه حقی از اولیای دم ضایع نشود پرونده به کمیسیون پزشکی در یکی از استان‌ها ارسال شد که منتظر نظریه آن کمیسیون هستیم تا تصمیم گیری شود.

حسن پور با اشاره به اینکه، سرقت و مواد مخدر بیشترین جرایم در استان به شمار می‌روند، بیان کرد: از نظر تعداد زندانیان به لحاظ میزان مجازات‌هایی که افراد باید متحمل شوند بیشترین جرایم مربوط به مواد مخدر است.

انتهای پیام/ک

خبرهای دادستان بوشهر از پرونده‌های قضائی این استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه دادگستری حاشیه های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند