Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 پایان بخش جلسه علنی امروز مجلس به روال هر جلسه با تذکرات شفاهی و کتبی نمایندگان همراه بود. تذکراتی که در آن هم به افزایش حقوق کارمندان اشاره شد هم از سپاه پاسداران بخاطر سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی تقدیر و قدردانی شد.

رئیس جمهور برای تصویب CFT و پالرمو در جلسات مجمع تشخیص شرکت کند

از جمله نمایندگان تذکره دهنده در جلسه علنی امروز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تذکرش را با تشکر از سپاه برای سرنگونی پهپاد آمریکایی، آغاز کرد و گفت: امیدوارم ترامپ توسط گروه جنگ طلب گمراه نشود. نیروهای مسلح ما متحد و مقتدر نشان دادند در خدمت سیاست‌های کلی و دیپلماسی کشور هستند. همچنین دیپلماسی کشور ما هم نشان داده که در خدمت نیروهای مسلح است.

وی سپس رئیس جمهور را خطاب قرار داد و گفت: آقای رئیس جمهور متأسفانه در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کنید و بعد  گله می‌کنید چرا CFT یا پالرمو تصویب نمی‌شود؟ در جلسات مجمع شرکت کنید تا این دو تصویب شوند.

چرا قانون افزایش حقوق درست اجرا نمی شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی هم امروز تریبونش برای تذکر دادن باز شد. او با استناد به اصل ۸۵ قانون اساسی، به بحث افزایش حقوق کارمندان دولت اشاره کرد و گفت: در قانون بودجه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به اضافه ۱۰ درصد حقوق برای کلیه کارکنان بازنشسته و شاغل لشکری و کشوری مصوب شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به شیوه اجرای این مصوبه قانونی توسط سازمان برنامه و بودجه انتقاد کرد و افزود: چرا این قانون را طوری اجرا کردید که یک نفر پنج یا چهار میلیون تومان افزایش حقوق پیدا کرد؟ آقایان گفتند قانونی به ما ابلاغ شده که ما هر طور که دلمان خواست حقوق‌ها را افزایش دهیم. این متن بی‌آنکه در صحن علنی مجلس قرائت شود تا به تصویب برسد به دولت ابلاغ شد. اگر گفته می‌شود که این کار انجام شده لااقل فیلم آن را نشان دهند.

پژمان‌فر: به عزیزانی که پهپاد آمریکایی را ساقط کردند مدال شجاعت داده شود

نصرالله پژمان‌فر نماینده نزدیک به جبهه پایداری هم تریبونش در لحظات پایانی جلسه علنی باز شد. او از تلاش نیروهای نظامی در سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی تشکر کرد و گفت: این کار با سامانه موشکی سوم خرداد انجام شد در حالی که ما توانمندی موشکی پانزدهم خرداد و بالاتر از آن را هم داریم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور لازم است در خصوص دفاع جانانه این عزیزان مدال شجاعت در گرماگرم این موضوع به آنها اعطا کنید؛ چرا که این نشان دهنده عزت کشور اسلامی است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟