Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، یک منبع یمنی که خواست نامش فاش نشود، شنبه شب گفت عربستان سعودی تجهیزات نظامی بیشتری به استان سقطری در غرب اقیانوس هند مستقر کرد. منبع ناشناس افزود تجهیزات نظامی اضافی متعلق به نیرو‌های سعودی در دو روز گذشته وارد جزیره سقطری یمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های سعودی از ماه مه سال ۲۰۱۸ در جزیره سقطری در ۳۶۰ کیلومتری ساحل یمن مستقر هستند. در پی اقدام ابوظبی به اعزام نیروهایش به جزیره سقطری، بحران میان دولت (مستعفی و فراری) یمن و دولت امارات شدت گرفت، اما با میانجیگری عربستان این تنش پایان یافت. پس از آن عربستان حضور نظامی خود را در این جزیره تقویت کرد.

منبع یمنی تاکید کرد عربستان در دو روز گذشته تجهیزات نظامی اضافی شامل زره پوش ها، سلاح سبک و مهمات به جزیره سقطری فرستاده است. نظامیان عربستانی در فرودگاه و بندر جزیره سقطری مستقر هستند.

این منبع ناشناس گفت بعید نیست عربستان در کنار تجهیزات نظامی در روز‌های آینده نیرو‌های بیشتری به جزیره سقطری اعزام کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، ظهر سه شنبه در جلسه تشریح پروژه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، نقش معلم را در شکل‌گیری هویت دانش‌آموزان نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: تکلیفی که در راستای آموزش و تربیت دانش آموزانی که سکان مدیریتی کشور را در مشاغل و مسندهای مختلف به عهده خواهند گرفت برای همه واضح است.

وی، رسالت و مسئولیت مدیران و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت را سنگین و مهم دانست و افزود: دانش‌آموزان سرمایه بزرگ اجتماعی هستند که متأسفانه مدتی دشمن نفوذ کرده و به دنبال آسیب رساندن به دانش‌آموزان ما است و قطعاً تدبیر، مدیریت و چاره اندیشی مسئولان در خنثی سازی و شکست این برنامه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بخشی، پروژه نماد را تکمیل کننده قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در معرض بزه دیدگی یا ورود آسیب به سلامت جسمی و روحی هستند در طرح نماد مورد پایش و غربالگری قرار خواهند گرفت و پیگیری و تعقیب ترک فعل‌های دستگاه‌ها نسبت به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و اجرای طرح نماد در دستور کار دادستانی است و اگر تخلفی از اجرای این قانون و یا ترک فعلی گزارش شود، اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

کد خبر 6099504

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد