Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مصطفی رجبی مشهدی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر و سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: برای امسال برنامه ریزی شده که بر اساس مصوبه هیئت وزیران در سال گذشته که اختیاراتی را به استانداران محترم تفویض می کرد که با همکاری شرکت های برق منطقه ای و شرکت‌های توزیع نیروی برق نسبت به اصلاح ساعات کار خودشان جهت کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف داشته باشند، اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح بدین صورت است که آغاز کار ادارات یک ساعت زودتر و خاتمه کار نیز یک تا یک ساعت و نیم زودتر صورت بگیرد به طوری که در ساعات اوج مصرف برق که معمولا بین ساعات یک بعدازظهر تا چهار بعدازظهر است، این کاهش بار بتواند به تأمین برق کل متقاضیان کمک کند.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: تا امروز استانداران 26 استان، موافقت خودشان را با تغییر ساعات ادارات اعلام کرده اند و ابلاغیه های مربوطه به دستگاه های اجرایی این 26 استان ارسال شده و امیدوارم با همکاری بسیار خوبی که صورت می گیرد بتوانیم کاهش مصرف قابل توجهی را از طریق تغییر ساعات ادارات داشته باشیم.

وی ادامه داد: توصیه می شود ادارات بعد از اتمام ساعات کار، نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و وسایل غیرضروری و همچنین روشنایی های خودشان اقدام کنند تا این اثر دوچندان شود.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سخنگوی صنعت برق صنعت برق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات تغییر ساعت ادارات کاهش مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات

به گزارش پارس نیوز، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

 این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.​

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات