Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیزلی 2 مربی خارجی با خود به تراکتور خواهد آورد.

طرفداری- سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی با نظر مستقیم خود دو بازیکن و دو دستیار خارجی برای تیمش جذب خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر،‌ از 28 خردادماه و با ورود مصطفی دنیزلی به ایران در شهر تبریز آغاز شد و سپس بعد از سه جلسه تمرین، با صلاحدید کادرفنی تمرینات این تیم تا روز چهارشنبه پنجم تیرماه تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین مدت زمان اندک حضور دنیزلی در تمرینات تراکتورسازی، این مربی صاحب‌نام در همان جلسه نخست،‌ دوسانتوس مدافع برزیلی و تازه وارد تراکتورسازی را از تیم کنار گذاشت و از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا قرارداد این بازیکن را به دلیل عدم آمادگی فسخ کنند. این اقدام دنیزلی باعث شد تا شایعاتی پیرامون سایر بازیکنان تازه وارد این تیم نیز مطرح شود و بر همین اساس شایعه شد، دنیزلی علاقه‌ای به برخی از بازیکنان جدید ایرانی تیمش ندارد. موضوعی که اصلاً صحت نداشت و فقط براساس نظر دنیزلی، قرار است این مربی بازیکنان جدید را در اردوی ترکیه زیر نظر بگیرد و سپس در مورد آنها نظر بدهد.

دنیزلی که همواره در انتخاب بازیکن سخت‌گیر است، طبق توافقاتی که با مسئولان تراکتورسازی داشته، در خرید بازیکنان ایرانی دخالت چندانی نخواهد داشت و این بازیکنان با نظر مالک باشگاه و کمیته فنی جذب خواهند شد، اما پس از حضور در تمرین، نظر نهایی را در مورد بازیکنان دنیزلی خواهد داد!

همچنین براساس همین توافق، قرار است سرمربی جدید تراکتورسازی دو بازیکن خارجی را با نظر شخصی خود به تیم بیاورد و علاوه بر این، یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه‌بانان خارجی نیز در کادر دنیزلی حضور خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز قهرمان لالیگا شد و این به لطف پیروزی برابر کادیز و سپس شکست بارسا برابر خیرونا محقق شد. 

رئال حالا 36 بار قهرمان لالیگا شده و چهار هفته زودتر نیز قهرمانی‌اش مسجل شد. این دومین قهرمانی رئال در لالیگا با هدایت کارلتو بود. فصل 22-2021 نیز مربی ایتالیایی رئال را قهرمان کرده بود.

در تاریخ رئال یک‌بار دیگر نیز سابقه داشته که تیم در هفته 34 قهرمان شود که به فصل 90-1989 برمی‌گردد. یعنی زمانی که جان توشاک ولزی هدایت رئال را برعهده داشت. 

رئال در 15 آوریل 1990 با تساوی بدون گل در زمین وایادولید قهرمانی‌اش مسجل شد در حالی که هنوز 4 هفته باقی‌مانده بود. در آن فصل رئال برای اولین‌بار در تاریخش از رکورد 100 گل زده در یک فصل گذشت و 107 گل به ثمر رساند. این رکورد تا سال 2012 برپا بود تا اینکه رئال با هدایت ژوزه مورینیو رکورد 121 گل را ثبت کرد.

لازم به ذکر است که جان توشاک 5 سال پیش مدتی کوتاه هدایت باشگاه تراکتور را نیز برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است