Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ تفاهم‌نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسکن و همچنین تفاهم نامه پست بانک به عنوان معین توسعه‌ای بخش شهرآباد و توسعه روستایی به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرآباد؛ در این جلسه همچنین شرکت کشت و صنعت انابد به عنوان معین دهستان صحرایی شهر انابد و شرکت کومه معدن پارس هم به عنوان معین دهستان درونه از بخش انابد نیز انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 یکصد‌و بیست و هفتمین‌جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور استاندارخراسان رضوی، امام جمعه بردسکن،فرماندار شهرستان، نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان بردسکن برگزار شد. 

  در این جلسه، 5 تفاهم نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسکن توسط علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و معین توسعه گرا به امضا رسید.   

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، 15 تفاهم نامه سرمایه گذاری هم در حوزه های کشاورزی، صنعت و تولید منعقد شد که با حجم سرمایه گذاری 668 میلیارد تومان برای 1422 نفر شغل ایجاد خواهد کرد. 

بر اساس اعلام علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، در مجموع تا به امروز تفاهم نامه های 710 طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ریالی 27 هزار میلیارد تومان و ارزی 700 میلیون یورو به امضا رسیده است که از این محل 54 هزار و 500 شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خراسان رضوی دستگاه های اجرایی صنعت معدن نماینده مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار مثنوی، جانشین سپاه فتح در محوطه استادیوم تختی یاسوج افتتاح شد.

حسین پسنده، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان برپا شد، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از وام گیرندگان کسب و کارهای خانگی ناحیه مقاومت شهرستان‌های بویراحمد و دنا و عشایر استان برپا شده و تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۱۲ تقاضی کسب کارهای خرد خانگی برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد ۷۰۴ نفر با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پسنده اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان خرداد ماه امسال همه این تعداد پرداخت می‌شوند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با رایزنی و همکاری استانداری از محل تبصره ۱۸ در برنامه داریم که برای بیش از دوهزار نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

پسنده بیان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال رای فروش محصولات وام گیرندگان بازار فروش و نمایشگاه برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا، خرد خانگی و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی، ترشیجات، لباس محلی، محصولات کشاورزی خشک شده در محوطه استادیوم تختی یاسوج تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طوفان شدید در شهرستان بردسکن
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز