Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:49:09 GMT

رادوشویچ در پرسپولیس ماندگار شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۳۹۸۰

رادوشویچ در پرسپولیس ماندگار شد

گلر کروات پرسپولیس با حضور در باشگاه و جلسه با ایرج عرب ضمن دریافت مطالبات برای فصل نوزدهم هم در این تیم ماندگار شد.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  بوژیدار رادوشویچ گلر کروات تیم پرسپولیس ظهر امروز با حضور در باشگاه و جلسه با ایرج عرب ضمن دریافت مطالبات فصل گذشته خود برای حضور در این تیم برای لیگ نوزدهم نیز به توافق رسید تا قرارداد این بازیکن محبوب هم تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رادوشویچ حالا برای چهارمین فصل پیاپی جزو دو گلر اول پرسپولیس خواهد بود و باید برای ایستادن در خط دروازه رقابت سختی با علیرضا بیرانوند داشته باشد. از طرفی احتمال لژیونر شدن بیرانوند نیز وجود دارد و در صورت رخ دادن این اتفاق رادوشویچ می‌تواند به ترکیب اصلی نیز برسد. 


این گلر کروات در چند سال اخیر به علت تعصبی که بر روی تیمش داشته مورد توجه هواداران قرار گرفته و از محبوبیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل تمدید قرارداد او می‌تواند خبر خوبی برای تماشاگران سرخپوش باشد.

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم