Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی نرخ خرید تضمینی گندم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(یکشنبه، 2 تیر) این کمیسیون، گفت: در این جلسه که با حضور مسئولانی از وزارت جهاد کشاورزی برگزار و گزارشی از وضعیت نرخ خرید تضمینی گندم قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیاتی از گزارش مجلس درباره نرخ خرید تضمینی گندم، اظهار داشت: براساس گزارش‌هایی که به کمیسیون کشاورزی واصل شده، دولت می‌بایست در میزان نرخ خرید تضمیمی گندم تجدیدنظر کند.

نامه نمایندگان مجلس به لاریجانی برای جلوگیری از قاچاق گندمتمهیدات دولت برای خرید تضمینی گندم در سال 98هشدار عضو کمیسیون کشاورزی درباره قاچاق گندمانتقاد یک نماینده مجلس از نابه‌سامانی بازار عرضه گندم

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: با توجه به تورم موجود و شرایط کشور، باید گندم به عنوان کالای استراتژیک در نظر گرفته شود و قیمت آن نیز متناسب با آن افزایش یابد.

ابراهیمی به بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون کشاورزی مجلس اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست، گزارش کمیسیون درباره سیل‌های اخیر در کشور مباحثی مطرح و  مقرر شد کارگروهی برای کمک‌های دولت به سیل‌زدگان تشکیل شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون کشاورزی علی ابراهیمی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی علی ابراهیمی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم کمیسیون کشاورزی علی ابراهیمی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با اشاره به اینکه امسال ۸۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته گفت: ۶۹ هزار هکتار از اراضی استان دیم و بقیه آبی است، ضمن اینکه سطح زیر کشت جو نیز ۲۸ هزار هکتار است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمهیدات لازم جهت خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با اختصاص ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی در استان در نظر گرفته و تجهیز شده است، همچنین خرید تضمینی کلزا نیز طبق دستور مقام عالی وزرات به بخش خصوصی واگذار شد. معتمدی پور با بیان اینکه ۷۰ درصد نیاز گندم مصرفی از داخل استان تامین شد و در سال زراعی جاری که با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، برنامه ریزی هدفمند جهت به کارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع و در کمترین زمان ممکن گندم به عنوان یک محصول راهبردی و شاخص‌ترین محصول در امنیت غذایی انجام گرفته است. این مسئول با بیان اینکه با هم افزایی و تلاش مضاعف در کنار هم در برداشت گندم و انجام مسئولانه رسالت تامین امنیت غذایی گام برداریم، گفت: در سال جاری حواله سوخت کمباین‌ها منوط به ارائه کارت معاینه فنی و همچنین معرفی نامه از مراکز جهاد کشاورزی با امضای کارشناس پهنه، به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.  

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی