Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما گفت: تهیه کننده برنامه «اختیاریه»، خود بنا به دلایلی از جمله مطالبه توقعات بیشتر که مغایر با قواعد و تصمیم گروه بود از ادامه کار انصراف داد.

به گزارش ایرنا؛ اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج با بیان اینکه جدول پخش تلویزیون متاثر از فصول است، گفت: برنامه «اختیاریه» در تابستان فقط یک بار در هفته ولی در بهترین ساعت امکان پخش داشت ولی تهیه کننده ابتدا به دلیل مسائل مالی و سپس مطالبه توقعات بیشتر که مغایر با قواعد و تصمیم گروه بود، از ادامه همکاری انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هر گونه ادعای دیگری در خصوص علت توقف این برنامه را کذب خواند و تصریح کرد: این گروه تنها بر اساس ضوابط حرفه ای به بررسی و تایید طرح های تهیه کنندگان می پردازد.

صبح امروز سید مرتضی فاطمی تهیه کننده و مجری این برنامه در گفت‌و گویی با ایرنا عنوان کرده بود که پخش اختیاریه بنا به دلایلی متوقف خواهد شد و در نهایت ترجیح داده است که اختیاریه در ذهن‌ها صریح و شفاف باقی بماند تا اینکه تغیییر مسیر بدهد.

او همچنین عنوان کرده بود این برنامه قرار بود ۱۰۰ قسمت باشد ولی فقط ۲۰ قسمت از این برنامه روی آنتن شبکه پنج رفت. اختیاریه در ایام ماه مبارک رمضان رنگ و لعاب برنامه‌های مناسبتی به خود گرفت و به سوژه‌های اجتماعی پرداخت و قرار نبود که پس از اتمام ماه مبارک رمضان اختیاریه تغییر مسیر بدهد.

برنامه اختیاریه یک برنامه گفت‌وگو محور بود که پیش از ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما روی آنتن می رفت. این برنامه در هر قسمت میزبان شخصیت های هنری، ورزشی و سیاسی بود و با میهمان ها به گفت و گوی صریح و بی پرده می پرداخت. عده ای از کارشناسان پس از پخش اولین قسمت از اختیاریه که میزبان همای بود نسبت به اختیاریه توجه نشان دادند و اعلام کردند که اینگونه برنامه‌ها می تواند به بالا رفتن سطح فرهنگ در جامعه کمک کند و صدا و سیما نیازمند به چنین برنامه هایی است اما اختیاریه پس از اتمام ماه مبارک رمضان و تغییر مدیر شبکه پنج متوقف شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اختیاریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: پایه‌های مستحکم صادرات دانش بنیان در حال بنا شدن است و نتیجه آن طی سال‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود به طوری که ایران به یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد.

او بیان کرد: ما به دنبال افزایش مقاصد صادراتی هستیم که می‌تواند سهم بیشتری از بازار‌ها را در اختیار ایران قرار بدهد و محدودیت‌های قیمت‌گذاری برای ایران را از میان بردارد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: با برگزاری هر نمایشگاه یک میلیارد یورو به صادرات کشور افزوده شده و ما قصد داریم با برپایی ایران اکسپو ۲۰۲۴ این میزان را به ۲ میلیارد یورو برسانیم.

به گفته ضیغمی، سال هزار چهارصد و سه و اجلاس آفریقا هر نمایشگاه به نظرم خوش پتانسیل خودش را دارد می‌تواند عملاً یک بهم رسانی را ایجاد کند یک فعالیتی را اصطلاحاً جوش بدهد نمایشگاه ۱۴۰۳ یک پتانسیل قابل توجهی خودش دارد و شرکت‌های قوی‌تری که از ایران دارند میان شرکت‌های پتانسیل بیشتر و تجار قوی‌تری که از خارج از کشور با کیفیت ما وقت گذاشتیم دعوت کردیم و داردن تو این برنامه شرکت می‌کنند و برنامه ویژه‌ای داریم و بازدید از مراکز صنعتی ایران شرکت‌های بزرگ توانمند ایران و خوب این برنامه‌ها را پارسال نتوانستیم هماهنگ کنیم خود اینها می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد در اینکه این توافقات هرچه بیشتر به قرارداد‌ها و قرارداد‌های فروش بتواند منجر بشود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها