Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@09:15:54 GMT

نتیجه زنده/ ایران صفر- فرانسه ۲

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۳۵۱

نتیجه زنده/ ایران صفر- فرانسه ۲

خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران در ست اول و دوم مقابل فرانسه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران در بازی پایانی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در اردبیل به مصاف تیم ملی فرانسه رفت.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، محمد جواد معنوی‌نژاد، علی اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان والیبال ایران در همان ابتدای ست اول با ۲ امتیاز از تیم فرانسه پیش افتادند، اما در ادامه مشخص شد که کار سختی مقابل فرانسوی‌ها دارند. دفاع روی تور فرانسه باعث شد این تیم نتیجه را ۴ بر ۳ به سود خود کند.   فرانسوی‌ها با پاس‌های طلایی تونیوتی اختلاف امتیاز خود را با تیم ایران بیشتر کردند و با امتیاز ۱۴ بر ۹ از تیم ایران پیش افتادند. در این دقایق پوریا یلی همچون بازی گذشته اشتباهات زیادی داشت و فاصله ۵ امتیازی باعث شد کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. دفاع روی تور و همچنین عملکرد بازیکنانی همچون قائمی و یلی فاصله امتیازی فرانسه با ایران را به ۷ امتیاز رساند، هر چند سرویس‌های قدرتی معنوی‌نژاد فاصله را به ۵ امتیاز رساند اما بازی ضعیف شاگردان کولاکوویچ در ست اول باعث شد تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ ست اول را واگذار کند.   تیم ملی والیبال ایران ست دوم را هم ضعیف آغاز کرد. ناهماهنگی زیادی بین بازیکنان دیده می‌شود و اگر فرانسوی‌ها در زدن سرویس دقت می‌کردند، می‌توانستند امتیازات بیشتری کسب کنند. با این حال شاگردان کولاکوویچ موفق شدند در امتیاز ۵ با تیم فرانسه برابر شوند. در این لحظات فرهاد قائمی بر خلاف ست اول عملکرد خوبی دارد.   در ادامه بازی به صورت پایاپای ادامه داشت و هر دو تیم در دفاع روی تور امتیازات حساسی کسب کردند. این بازی به نوعی تقابل سعید معروف و بنجامین تونیوتی که دو تن از بهترین پاسور‌های دنیا به حساب می‌آیند، است. در ست دوم پاس‌های زیبای این دو بازیکن به جذابیت‌های های بازی افزوده بود. دریافت ضعیف در انتهای زمین ایران باعث شد در دومین وقت استراحت فنی تیم فرانسه با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ از تیم ایران پیش بیفتد. تیم ایران که نمی‌خواست بازنده این ست نیز باشد با حملات سرعتی این فاصله امتیازی را کم کرد و در امتیاز ۲۰ به تیم فرانسه رسید. با این حال فرانسوی‌ها دست بردار نبودند و بیست و سومین امتیاز این تیم روی تیزهوش یتونیتی کسب شد. تیم ایران در ست دوم هم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب شد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ایگور کولاکوویچ لیگ ملت های والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین