Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:41:05 GMT

۳۶ هزار قطعه کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۵۴۷

۳۶ هزار قطعه کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جواد رضوی از توقیف محموله قاچاق در محورهای دشتستان خبر داد و بیان کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۱۲ هزار دستگاه موتورفن و ۲۴ هزار دستگاه موتور گردان پنکه رومیزی فاقد مدارک گمرکی کشف شد، افزود: این محموله در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود که خوشبختانه با اقدام به موقع مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند گفت: در همین رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس دشتستان تاکید کرد: فضای دشتستان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن است چرا که در کوتاه‌ترین زمان محموله قاچاق کشف و عوامل دستگیر می‌شود.

کد خبر 4649074

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سید جواد رضوی دشتستان فرماندهی انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان