Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای با اعطای جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد به فیلم «قصر شیرین» برگزار شد.

به گزارش ایسنا، قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در بخش مسابقه اصلی جشنواره بین المللی فیلم شانگهای حضور داشت در نهایت در رقابت با فیلم‌های سایر کشورها جایزه جام طلایی بهترین فیلم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد بهداد نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را به طور مشترک با چانگ فنگ  از چین دریافت کرد.

«قصر شیرین» نهمین فیلم سینمایی میرکریمی در مقام کارگردان و اولین تجربه همکاری او با حامد بهداد است.

عوامل تولید «قصر شیرین» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، صدابردار: سعید بجنوردی، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، عکاس: حافظ احمدی، مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی.

امسال علاوه بر «قصر شیرین» فیلم‌های، «تشریح» ساخته سیاوش شهابی در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه، «همچنان که می‌مردم» ساخته مصطفی سیاری در بخش رقابتی استعداد جدید آسیا (این فیلم در بخش بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری نامزد شده)، «سه رخ» ساخته جعفر پناهی در بخش زنده باد جشنواره، فیلم‌های بلند «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی، «درون ماهی» ساخته بهزاد وزیری، «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدر عاملی، «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی، «اتاق تاریک» ساخته روح الله حجازی و «ماهی قرمز» ساخته علیرضا گل افشان و محصول آلمان در بخش غیر رقابتی دهکده جهانی جشنواره شانگهای به نمایش درآمدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، میخائیل کوبیاک ستاره سی و شش ساله سابق تیم ملی والیبال لهستان که قرار بود فصل آینده و پس از سالها به لیگ کشور خود باز گردد، از این تصمیم منصرف شد.

کوبیاک که این فصل به راحتی با تیم شانگهای چین قهرمان لیگ این کشور شد، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد، تا فصل آینده نیز در لیگ چین و باشگاه شانگهای توپ بزند.

او قبل از تیم شانگهای چین، سابقه بازی در تیم های پاناسونیک پنترز ژاپن، هالک بانک ترکیه و یاستربسکی لهستان را داشته و با آنها قهرمانی لیگ را کسب کرده است.

کوبیاک تا مدت ها ستاره و کاپیتان تیم ملی لهستان بود که پس از المپیک توکیو تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورش گرفت. تنها افسوس او در دوران ملی اش قطعا عدم کسب مدال در المپیک است.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند