Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@14:37:14 GMT

دهمین قهرمانی فدرر در مسابقات نیس هال آلمان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۵۵۷۸

دهمین قهرمانی فدرر در مسابقات نیس هال آلمان



تنیسور سوییسی با شکست دیوید گوفین توانست برای دهمین بار فاتح تنیس هال آلمان شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، راجر فدرر در حالی در ویمبلدون (هشت قهرمانی در این رقابت‌ها) حاضر خواهد شد که جام قهرمانی تنیس ۵۰۰ امتیازی هال را به دست آورد. تنیسور سوئیسی توانست دیوید گوفین را ۲ بر صفر و با نتایج ۷ بر ۶ و ۶ بر یک شکست دهد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد شماره ۳ جهان برای دهمین بار فاتح این بازی‌ها شد. این بهترین رکورد قهرمانی فدرر در یک مسابقات است. پیش از این توانسته بود ۹ بار قهرمان تنیس بازل شود.

فدرر ۳۷ ساله پس از کن رزوال هنک کنگی که توانست در ۴۳ سالگی یک جام را بالای سر ببرد مسن‌ترین قهرمان محسوب می شود‌. تنیسور سوئیسی خستگی ناپذیر به نظر می‌رسد. او در این سال توانست فاتح تنیس دوبی و میامی نیز شود و اکنون ۱۰۲ جام را در کارنامه‌اش دارد. فدرر تنها با جیمی کانرز هفت جام فاصله دارد.

قهرمان ۲۰ گرند اسلم شروع خوبی در تنیس هال نداشت و پس از پشت سر گذاشتن جان میلمن در سه ست جو ویلفرد سونگا و رابرت بائوتیستا را در سه ست شکست داد. او در سیزدهمین فینال خود در هال با گوفین روبرو شد‌. در ست نخست بازی نزدیکی بین دو تنیسور برقرار بود. سپس فدرر کاملاً بر بازی مسلط شد و در ۳۷ سالگی دوباره فاتح یک جام شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود