Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن گلستان از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ تن سیمان رایگان برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بنیاد مستضعفان برای کمک به مردم سیل‌زده، تأمین سیمان رایگان برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده را تقبل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برهمین اساس برای ساخت واحدهای مسکونی تا هشت تن و برای تعمیرات واحدهای خسارت دیده نیز تا یک تن سیمان رایگان به متقاضیان داده می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن استان همچنین از توزیع یک‌هزار و 800 تن سیمان اهدایی مقام معظم رهبری برای احداث و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در استان خبر داد و بیان داشت: سیمان واحدهای خسارت دیده به محض عقد قرارداد با بانک‌ها به‌صورت رایگان تحویل مالکان خواهدشد.

مردم خیر ‌آذربایجان شرقی 750 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده خوزستان می‌سازندتوضیحات وزیر دفاع در خصوص ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلحسپاه استان مرکزی 550 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان احداث می‌کند

وی به پیمانکاران ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده تأکید کرد تا در روند ساخت و ساز با بکارگیری تمام توان و امکانات گفت: کارشناسان فنی بنیادمسکن روند بازسازی واحدهای احداثی و تعمیری را نظارت می‌کنند و تسریع در بازسازی واحدها به هیچ عنوان کیفیت ساخت و سازها را تحت‌ تأثیر قرار نخواهد داد.

زمانی‎نژاد یادآور شد: تا کنون 10 هزار و 680 مالک واحد مسکونی که در جریان سیل آسیب دیده‌اند در انتظار عقد قرارداد با بانک‌ها هستند. همچنین پرونده 12 هزار و 886 مالک خسارت دیده نیز به بانک‌های عامل معرفی شده که متاسفانه بانک‌ها تاکنون تنها با دو هزار و 206 مالک عقد قرارداد کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان