Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:41:45 GMT

یکی از اعضای شورای شهر پارس‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۶۳۴۱

یکی از اعضای شورای شهر پارس‌آباد دستگیر شد

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد گفت: یکی از اعضای شورای شهر پارس‌آباد مغان دستگیر شده است و پرونده هم اکنون در دست بررسی و تحقیقات مقدماتی قرار دارد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سید عبدالله طباطبایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که بمناسبت هفته قوه‌قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اعضای شورای شهر پارس آباد مغان به همراه آقای دیگری که به کارچاق کنی مشغول بودند دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تحقیقات مقدماتی این پرونده در حال انجام می‌باشد افزود: این پرونده فعلا در مرحله دادسرا قرار دارد و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است.

کلاهبردار مجازی در سیستان و بلوچستان دستگیر شدرئیس اداره صنعت و معدن یکی از شهرستان‌های اردبیل دستگیر شدجزئیات دستگیری یک خانم از سوی نهادهای امنیتی در وزارت نفت

طباطبایی تصریح کرد: تاکنون قرار نهایی صادر نشده است و اگر قرار باشد نتیجه یا کیفر خواست نهایی صادر شود هنوز صادر نشده است و تحقیقات و بررسی‌ها ادامه دارد.

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد در ادامه از سلب عضویت یکی دیگر از اعضای شورای شهر پارس آباد خبر داد و اظهار کرد: هنوز رای سلب عضویت این عضو شورا قطعی نمی‌باشد و باید در دیوان عدالت اداری بررسی شود و تصمیم نهایی و قطعی از سوی دیوان عدالت اداری اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات

به گزارش همشهر آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

در این‌باره بیشتر ببینید:

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

کد خبر 847219 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری