Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: دشمن با ابزار شایعه به‌دنبال جهت‌دهی افکار عمومی است و در کنار اتفاقات مختلف، سناریویی را طراحی می‌کند تا مردم را در جهت اهداف خود پیش برد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدمهدی نیازمند عصر امروز در جشنواره مالک‌اشتر در رشت اظهار داشت: شهید عضدی در مجلس نخست انقلاب نقش اساسی داشت و شخصیتی بی‌بدیل در انقلاب بود اما گیلانی‌ها او را تنها با اسم یک ورزشگاه می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه امروز با یک ادبیات جدید مواجه هستیم و آن "سرمایه اجتماعی" است گفت: یکی از ارکان سرمایه اجتماعی آگاهی است، به‌طور مثال شما با آگاه‌کردن مردم از فعالیت‌های خود در بسیج باعث می‌شوید که آنان به شما اعتماد پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزار شایعه آگاهی مردم را جهت‌دهی می‌کند افزود: فضای جامعه نسبت به اتفاقات چند روز گذشته در رشت آگاهی داشت اما دشمن در کنار این آگاهی، سناریویی را نیز طراحی می‌کند تا مردم را در جهت اهداف خود پیش برد، ازاین رو بایستی فعالانه و آگاهانه عمل کنیم.

تربیت نیروی کارآمد اولویت بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان استسپاه قدس گیلان ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را رسالتی مهم می‌داندبرنامه‌های معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان در حوزه اعتیاد تشریح شدفرمانده سپاه قدس گیلان: تحقق عفاف و حجاب نیاز به ایجاد جبهه متحد و مدیریت واحد دارد

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر حضور در جامعه و صحبت چهره‌به‌چهره با مردم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که فعالیت‌های خود را تنها در فضای مجازی محدود نکنید بلکه به درون جامعه بروید و به‌صورت حضوری به رفع شبهات بپردازید.

نیازمند با اشاره به اینکه در طرح شهید کمالی به‌دنبال هزینه‌های گزاف نیستیم بیان کرد: قصد داریم برای موج‌آفرینی و افزایش آگاهی سیاسی در رشت، در برخی مساجد از سخنرانان کشوری از تهران استفاده کنیم و این یک نیاز و ضرورت دائمی است.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد: هادی سیاسی موظف است بدون درنظر گرفتن جمعیت مدنظر، به آگاه‌سازی مردم همت کند زیرا جنگ روانی دشمن بسیار گسترده است و اگر نیرو کم بود، بایستی چند پایگاه با هم از یک هادی سیاسی استانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی از سه استراتژی استفاده می‌کند افزود: برخی فکر می‌کنند که ترامپ واقعا دیوانه است در حالی‌که "مرد دیوانه" یا "خردمندی بی‌خردی" استراتژی‌هایی هستند که ایالات متحده در گذشته از آن برای مقاصد خود بهره می‌بردند.

نیازمند با اشاره به سئوالات مربوط به سناریوی جنگ علیه ایران گفت: نخستین سئوال این است که کدام نقاط ایران را بمباران کنند و در صورت حمله چه پاسخی دریافت می‌کنند همچنین اینکه از کدام پایگاه‌های اطراف ایران حمله آغاز شود نیز مطرح است.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان بیان کرد: آمریکایی‌ها به‌دنبال گرفتن اطلاعات بیشتر درباره ایران هستند و دستگیری جاسوسان مختلف در سال‌های اخیر نیز گواه این ادعا است؛ در این سال‌ها جاسوسان زیادی با نزدیک شدن به مسئولان کشور قصد ایجاد آشوب در کشور داشتند.

وی تصریح کرد: مذاکره، تغییر رفتار، تغییر ماهیت، تغییر رژیم و فروپاشی از برنامه‌های آمریکا برای ضربه‌زدن به نظام هستند. 

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات باید شاخص انقلابی و غیرانقلابی بودن را مدنظر قرار داد بیان کرد: استقلال‌طلبی و ضد آمریکایی بودن، حساسیت نسبت به دشمن، اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و همت برای رسیدن به آرمان‌ها، توجه به استقلال سیاسی و اقتصادی کاندیدا حائز اهمیت است.

نیازمند با بیان اینکه سپاه و نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خواستار عدم ورود مصداقی در انتخابات پیش‌رو و شاخص‌سازی است گفت: باید در انتخابات به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم تا در مسیر پرتلاطم انقلاب با نصرت الهی پرچم انقلاب را به دست امام زمان(عج) بسپاریم.

انتهای پیام/ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • معلمِ متفکر
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند