Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالحمید شاخی پور، رییس ستاد زکات استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۳۰ میلیارد ریال زکات از مردم سخاوتمند و نوع دوست استان در قالب‌های زکات واجب، زکات مستحب و زکات فطریه جمع آوری شده است.

وی افزود: از مبلغ جمع آوری شده در سراسر استان، حدود ۹۰ میلیارد ریال زکات فطریه، ۲۱ میلیارد ریال زکات واجب و ۲۴ میلیارد ریال زکات مستحب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شاخی پور با اشاره به اینکه زکات فطریه بطور کامل به نیازمندان و فقرا اختصاص پیدا می‌کند، بیان کرد: سایر زکات از جمله؛ زکات واجب و مستحب در ۲ بخش کمک به نیازمندان و طرح‌های عمرانی نیز هزینه می‌شود.

رییس ستاد زکات استان خوزستان اظهار داشت: ۶۰ درصد زکات جمع آوری شده از مردم سخاوتمند استان به نیازمندان، در قالب جهیزیه، مسکن، درمان، معیشت و تحصیل و ۴۰ درصد آن در طرح‌های عمرانی به ساخت مساجد، حسینیه، کانون‌های فرهنگی قرآن، خانه اعلم و حوزه‌های علمیه تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

افزایش پرداخت زکات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان