Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده که برای گفتگو با متحدان آمریکا راهی خلیج فارس شده است، از اعلام تحریم‌های تازه علیه تهران در روز دوشنبه خبر داده است.پمپئو که پیش از سفر به عربستان سعودی و امارات متحده عربی صحبت می‌کرد، به خبرنگاران گفت: هدف از اعمال تحریم‌های جدید، جلوگیری از دستیابی ایران به منابع مالی لازم برای ادامه فعالیت هایش در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه آمریکا همچنین بر آمادگی واشنگتن برای گفت و گوی بدون شرط با تهران خبر داد. پومپئو گفت: اگر ایرانی‌ها در پی مذاکره باشند، "دقیقا می‌دانند کجا می‌توانند ما را پیدا کنند. "

مایک پمپئو در ادامه گفت: "اطمینان دارم زمانی که آن‌ها آماده تعامل واقعی با ما باشند، ما برای چنین مذاکره‌ای آماده خواهیم بود. "

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا هم در مصاحبه‌ای که یکشنبه از شبکه ان بی سی پخش شد، از آمادگی کشورش برای گفتگو با ایران خبر داده بود.پمپئو همچنین هدف از سفرش به عربستان و امارات را "هماهنگی استراتژیک با این دو متحد آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف جهانی برای مقابله با ایران" عنوان کرد.

این سخنان دو روز پس از آن بیان می‌شود که رئیس جمهوری آمریکا به تلافی ساقط کردن یک پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران، دستور حمله به اهدافی مشخص در ایران را صادر کرد، اما به گفته خودش در آخرین دقایق آن را لغو کرد.جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به اسراییل سفر کرده است، در همین رابطه به ایران هشدار داده است که "دوراندیشی و احتیاط" آمریکا را با ضعف اشتباه نگیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایک پمپئو مناقشه آمریکا و ایران تنش آمریکا و ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار از چهره‌های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینما‌های این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آنها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

tags # پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم