Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور در مراسم افتتاحیه این مرکز در سخنانی با اشاره به اهمیت صنایع‌دستی و فروش مناسب آن گفت: «در حوزه تولید صنایع‌دستی در کشور مشکل چندانی نداریم اما یکی از مهم‌ترین مشکلات ما موضوع فروش تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با بیان این‌که در تهران بازارچه عودلاجان و خیابان استاد نجات‌الهی دو مرکز مهم فروش صنایع دستی هستند، تصریح کرد: «در این مرکز نیز در قلب تهران ۱۲۰ فروشگاه به عرضه مستقیم صنایع‌دستی می‌پردازند و هنرمندان در این فروشگاه‌ها محصولات خود را بی‌واسطه به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.»

معاون صنایع‌دستی کشور ادامه داد: «همان‌گونه که در شهر تهران مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری برای کالاهای مختلف داریم، این انتظار وجود داشت تا برای صنایع‌دستی نیز مجتمعی در تهران احداث شود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح سرای هنر در طبقه سوم مرکز تجارت جهانی فردوسی هستیم.»

محمودیان در ادامه با بیان این‌که این‌گونه مراکز باید در سطح کشور گسترش یابد تصریح کرد: «این امید را داریم که در مراکز استان‌ها نیز شاهد احداث چنین مجموعه‌هایی باشیم تا هنرمندان صنایع دستی در یک مرکز مهم تجاری در دل شهر بدون واسطه بتوانند محصولات و تولیدات خود را به فروش برسانند.»

او در ادامه با بیان اینکه این گونه مراکز باید به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود افزود: «با همکاری معاونت گردشگری برنامه‌ریزی‌هایی برای تعریف تورهای گردشگری به مقصد سرای هنر صنایع‌دستی انجام خواهد شد و گردشگران داخلی و خارجی در قالب تورهای مختلف از این مکان بازدید خواهند کرد.»

کد خبر 4648841 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی تجارت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در مرکز ‌احیاء گوزن زرد کشور در لرستان