Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@19:23:18 GMT

مدیران پرسپولیس راهی ترکیه می شوند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۹۰۴۶

مدیران باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) برای امضا قرارداد با چاچیچ گزینه نهایی سرمربیگری خود راهی ترکیه خواهند شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا، پس از جدایی «برانکو ایوانکوویچ» از پرسپولیس و منتفی شدن حضور یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو، مسئولان پرسپولیس مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایرج عرب،  مدیرعامل باشگاه و علی رغبتی و مهدی محمد نبی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس امروز برای انجام مذاکرات نهایی با «آن ته چاچیچ» راهی ترکیه خواهند شد و در صورت توافق نهایی با این مربی تا روز سه شنبه او به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد.

«چاچیچ » سابقه سرمربیگری تیم ملی کرواسی را در کارنامه کاری خود داشته است و به نظر می‌رسد او پیشنهاد برانکو به مدیران پرسپولیس بوده است. چاجیج یورو سرمربی کرواسی بوده و در مرحله گروهی اسپانیا را شکست داده است. تیم تحت هدایت چاچیچ در مرحله حذفی مقابل پرتغال شکست خورد.

تا پیش از پیشنهاد این مربی به مدیران پرسپولیس، «ده بیاسی» و «ماسیمو کاررا» ایتالیایی گزینه‌های هدایت سرخ پوشان پایتخت بوده‌اند که گفته می‌شود در صورت عدم توافق با گزینه کروات مسئولان پرسپولیس در ترکیه به ترتیب با ده بیاسی و ماسیمو کار را مذاکره خواهند کرد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات اولیه با چاچیچ به عمل آمده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ

باواریایی ها روزهای سختی را در جستجوی سرمربی جدید می گذرانند.

طرفداری | بایرن مونیخ به سراغ هر سرمربی ای می رود، به در بسته می خورد و حال دو گزینه عجیب و جدید روی میز خود دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، پس از منتفی شدن حضور سرمربیان مختلفی در بایرن مونیخ، ارنستو والورده از اتلتیک بیلبائو و اشتفان کونتس، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گزینه های جدید باواریایی ها هستند که در بین مدیریت در مورد آن بحث شده اما هنوز چیزی مشخص نیست و اقدامی صورت نگرفته است. کونتس در حال مذاکره با کانادا برای پذیرش هدایت تیم ملی این کشور است و البته تیم ملی آذربایجان نیز به جذب او علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد