Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۹۸ گفت: خدمات رسانی مطلوب به زائران خراسانی سرزمین وحی باید با انسجام و وحدت رویه تمامی ارگان‌ها و کارکنان به نحوی انجام شود که اعزام زائران از طریق فرودگاه بین المللی مشهد بدون هیچ کم و کاستی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اعزام زائران سرزمین وحی از طریق پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) تصریح کرد؛ باید در روند اعزام زائران بیت الله الحرام از تاخیرات احتمالی پرواز‌ها جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانند، چرا که نگاه همه به عملکرد ماست و این پروسه باید آبرومندانه و درخور شان ایران اسلامی و زایران ایرانی باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به لزوم اراده جمعی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به حج گزاران، خاطرنشان کرد: پرواز‌های حج تمتع نقطه‌ی عطف تمامی پروازهاست، لذا باید بهترین خدمات رسانی به زائرین بیت الله الحرام در دستور کار قرار گیرد و بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم.

قاسم زاده تاکید کرد؛ خوشبختانه در جهت کسب رضایت زائران در زمان حضور در فرودگاه بهترین تسهیلات و امکانات فراهم شده است که از جمله آن‌ها میتوان به اجرای پروژه محوطه سازی مقابل ترمینال ها، پارکینگ‌های مجاور ترمینال سه و همچنین پارکینگ طبقاتی با ظرفیت پارک حدود دو هزار و ۴۰۰ خودرو همراهان حجاج اشاره کرد.

عملیات پروازی حج تمتع سال جاری از ۱۷ تیرماه جاری از طریق فرودگاه بین المللی مشهد آغاز و طی این عملیات ۱۰ هزار و ۶۰۰ زائر در قالب ۷۵ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام// م. ه برگزاری جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۹۸   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: این تعداد زائر از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.
سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.
حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.
نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم