Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدباقر نوبخت امروز دوشنبه سوم تیرماه٩٨ در مراسم امضای تفاهم نامه برای تامین مالی ٣٠٠٠میلیارد تومانی برای مناطق سیل زده از سوی نظام بانکی گفت:  سیلی کم نظیر در دهه‌های اخیر کشور را در بر گرفت و بالغ بر ۳۸هزارمیلیارد تومان به ابنیه، زیرساخت‌ها و اموال مردم در این سیل خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۲۳هزارمیلیارد تومان از منابع لازم برای جبران خسارات قرار شد از ردیف‌های مختلف بودجه تامین شود. تامین ۱۵هزارمیلیارد تومان دیگر از محل تسهیلات است که نظام بانکی این مسئولیت را به عهده گرفت.

نوبخت افزود: تا این تاریخ ۳هزار و پانصد میلیارد تومان به خزانه واریز شده است و دیروز در جلسه دولت ۳هزار و۹۰۰میلیارد تومان دیگر تخصیص یافت. از این مبلغ برای بخش راه و زیرساخت‌ها ۱۰۰میلیاردتومان، هزارو۵۰۰میلیارتومان برای بازسازی اماکن شهری و روستایی و هزارو۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای حوزه آب و برق و فاضلاب تخصیص یافت.

وی افزود: به بانک‌ها اعتراض می‌شود که چرا تسهیلات را به موقع نمی‌دهند؟ اما بانک‌ها که موسسات خیریه نیستند و باید به مردم پاسخگوی سود سپرده‌هایشان باشند و باید دقت کنند که پول را به کسی می‌دهند که کفایت و اطمینان لازم را دارد یا نه؟

در حال تکمیل...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سیل بانک نظام بانکی تسهیلات محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد

سرچاهی مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در پی بارش‌های اخیر، ۱۸۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است.

او افزود: از این میزان خسارت ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه زراعی، ۷۸  میلیارد تومان به حوزه باغی، ۱۱ میلیارد تومان به منابع آبی شهرستان، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبیاری و جاده‌های بین مزارع وارد شده است.

سرچاهی ادامه داد: گزارش‌ها  و پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جبران خسارت وارده در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم