Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قیصری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس مردان استان مرکزی با شرکت ۳۰ ورزشکار از شهرهای این استان در زمین اختصاصی تنیس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

رئیس هیأت تنیس استان مرکزی افزود: در این رقابت‌ها که به روش تک حذفی پیگیری شد، در نهایت پس از انجام هفت دوره بازی در بخش ۲ نفره و ۲۹ دور بازی در بخش انفرادی، در بخش انفرادی، نیما امینی فر مقام نخست را کسب کرد، محمد مولایی به نایب قهرمانی دست یافت و علیرضا قدمیان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصری بیان داشت: در بخش دو نفره هم نیما امینی فر و محمد مولایی بر سکوی اول ایستادند و علیرضا قدمیان و میلاد قدمیان نیز دوم شدند.

این مسابقات زیر نظر هیأت تنیس استان مرکزی به سرداوری علیرضا فرخی برگزار شد.

به گفته رئیس هیأت تنیس استان مرکزی، هم اکنون ۲۳۰ ورزشکار سازمان یافته در ورزش تنیس این استان فعالیت دارند.

کد خبر 4649420

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس ورزش ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته