Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@11:34:53 GMT

٣٠٠٠ میلیارد تومان در راه مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۲۲۸

به گزارش مهر، تفاهم نامه تأمین مالی ٣٠٠٠ میلیارد تومانی کمک به مناطق سیل زده دقایقی دیگر در محل سازمان برنامه و بودجه، میان بانک‌ها و سازمان برنامه و بودجه امضا می‌شود.

در قالب این تفاهم نامه قرار است مبلغ مذکور جهت بازسازی مناطق آسیب زده از سیل از محل منابع داخلی بانک‌ها تأمین شود.

در این مراسم حمید پورمحمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: بانک‌ها اولین گروهی بودند که به صورت خودجوش در مناطق سیل زده حضور یافتند و در جلسه مشترکی بین بانک‌های دولتی و خصوصی منابعی برای این کار در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منابع دولتی برای بازسازی سیل محدود است و بنابراین از بانک‌ها کمک گرفته و قرار شد تا اصل و سود این وام‌ها برای بازسازی مناطق سیل زده در قالب بودجه سنواتی بازپرداخت شود.

به گفته پورمحمدی، هفده بانک در این حوزه فعال شده اند و سهم هر بانک مشخص است، بر این اساس بانک ملی٣٠٠ میلیارد تومان، بانک کشاورزی ٢٠٠ میلیارد تومان، هر یک از بانک‌های سپه، تجارت، ملت و صادرات ٢٢٥ میلیارد تومان، هر یک از بانک‌های رفاه، صنعت و معدن، توسعه صادرات، توسعه تعاون، سینا، اقتصادنوین، کارآفرین و سامان ١٠٠ میلیارد تومان، هر یک از بانک‌های پارسیان و پاسارگاد ٣٠٠ میلیارد تومان و بانک آینده ٢٠٠ میلیارد تومان برای بازسازی مناطق سیل زده پرداخت می‌کنند.

وی افزود: اعتقاد داریم که نباید به بانک‌ها تسهیلات تکلیفی داد، اما در موضوع بازسازی مناطق سیل زده خود بانک‌ها پیشگام شدند.

همچنین محمدرضا حسین زاده، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی نیز در این نشست گفت: نظام بانکی علیرغم اینکه همواره به طور غیرمنصفانه در آماج حملات قرار می‌گیرد؛ اما در بزنگاهی همچون سیل اخیر، به مسئولیت خود عمل کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم

تصاویری از بازسازی حرم حضرت امیرالمؤنین (ع) را در ویدئو ادامه خبر دنبال کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی