Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:12:43 GMT

افتتاح پلازای میدان هفت‌تیر تا 7 تیر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۲۷۵

افتتاح پلازای میدان هفت‌تیر تا 7 تیر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهندس صفا صبوری دیلمی گفت: آقای حناچی بعد از آنکه به عنوان شهردار تهران انتخاب شد دستور ویژه‌ای صادر کردند مبنی بر این‌که کارگاه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری تهران که فضاهای شهری را اشغال کرده، مورد بازنگری قرار گیرند همچنین تاکید داشتند که فضاهای شهری که در اشغال پروژه‌های عمرانی هستند به شهر برگشت داده شوند و برهمین اساس همه مناطق نسبت به بازنگری وضعیت کارگاه‌های ساختمانی، عمرانی، مترو و غیره اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تقریبا تاکنون ۱۰۰ هزار مترمربع از فضای عمومی به شهر برگردانده شده است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین فضاهایی که بیش از دو دهه به کارگاه تبدیل شده بود، میدان هفت تیر است که این کارگاه در اشغال کارگاه احداث متروی تهران بود و به یکی از کارگاه‌های تامین بتن تبدیل شده بود که آلودگی صوتی و بصری زیادی را در میدان هفت تیر ایجاد کرده بود.

معاون فنی – عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که ۷۰۰۰ مترمربع از مساحت میدان هفت تیر در اشغال این کارگاه بود، ادامه داد: در زیر این فضا اتصال خطوط 69 و یک مترو قرار داشت و به همین دلیل این میدان می‌توانست به یک پلازای شهری تبدیل شود.

صبوری دیلمی با بیان این‌که در اطراف پلازای هفت تیر، خیابان کریم‌خان و راسته‌های فرهنگی قرار دارد، گفت: راسته‌های فرهنگی اطراف می‌تواند به توسعه این پلازا کمک کند و پلازای میدان 7 تیر می‌تواند مبدا خوبی باشد و کارکرد فرهنگی – اجتماعی برای شهر داشته باشد.

وی با بیان این‌که آمفی‌تئاتر روزباز، فضای سبز، فضای مکث و غیره در این پلازا دیده شده است، گفت: شهروندان می‌توانند پس از بیرون آمدن از متروی هفت تیر که محل تلاقی خطوط یک و ۶ است، از این فضای پلاز دیدن کنند.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار شده این پروژه در اول تیر ماه افتتاح شود، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم این پروژه را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم و در هفته جاری این پلازا افتتاح می‌شود.

صبوری دیلمی با بیان اینکه هفتم تیرماه روز شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش است، گفت: سازمان زیباسازی نیز به منظور ساخت المان مشخص برای این پلازا به یاد شهدای هفت تیر فراخوان داده است و پس از طراحی و ساخت این المان در میدان هفت تیر نصب خواهد شد.

وی در مورد فضای سبز طراحی شده برای این پلازا نیز اظهار کرد: آماده‌سازی فضای سبز بر روی پلازای هفت تیر یکی از مسائل اساسی بود، چرا که در زیر پلازا خطوط مترو قرار دارند و باید فضای سبز به گونه‌ای طراحی می‌شد که آب اضافی، زهکش شده و فضای مابین ایستگاه مترو و فضای سبز پلازا عایق‌بندی مضاعف می‌شد.

معاون فنی – عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که فضای سبز به گونه‌ای طراحی شده که آب مورد استفاده در فضای سبز به مترو نفوذ نکند، خاطرنشان کرد: این پروژه برای استفاده معلولین و افراد کم‌توان نیز مناسب‌سازی شده است و افراد کم‌توان می‌توانند از این فضا به خوبی استفاده کنند.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 معاون فنی – عمرانی شهرداری تهران افتتاح پلازای میدان هفت تیر مهندس صفا صبوری دیلمی 7 تیر شهادت آیت الله بهشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران 7 تیر شهادت آیت الله بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان بر پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان تأکید کرد .
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت