Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت هلال احمر در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: توجه به منابع انسانی و جوانان و داوطلبان یک تفکر ویژه می‌خواهد که این حرکت آغاز شده و پیش خواهد رفت.به گزارش بلاغ،محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر استان تهران  با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت کاپیتان وحید از خلبانان قدیمی هلال احمر، اظهار کرد: استان تهران جزو استان‌های پر جمعیت و از مهمترین استان ها محسوب می‌شود که  نیازمند مدیریت پرتوان در تمام عرصه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار ما از هلال احمر استان تهران، توجه به نیروی انسانی داوطلب و جوانان در صحنه است که با توجه به این ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان هنگام حوادث بهترین پاسخگویی را داشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه اولین پاسخ دهندگان و مهمترین و موثرترین آنها در حوادث، خود مردم هستند، بیان کرد: باید به نیرو و ظرفیت‌های مردمی توجه جدی و نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: با شناسایی خطرات، برنامه‌ای جامع به همراه سناریوهای مختلف برای مواجهه با حوادث متنوع در تهران تدوین کرده و تمرین‌ها و مانورهای عملیاتی را برای آمادگی هرچه بیشتر در برابر حوادث، برگزار کنیم.

پیروی خاطرنشان کرد: توجه به منابع انسانی و جوانان و داوطلبان یک تفکر ویژه می‌خواهد که این حرکت آغاز شده و پیش خواهد رفت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مدیرعامل پیشین هلال احمر استان تهران، تصریح کرد: کتابدار از مدیران فعال و ۲۴ ساعته جمعیت هلال احمر بود و تمام خدمات وی در حوادث گذشته و همینطور در سیل خوزستان، جای تقدیر دارد.

پیروی در ادامه با بیان اینکه  سرپرست جدید هلال احمر تهران نیز در سیل گلستان و لرستان خدمات بی شائبه‌ای ارائه کرد، افزود: فتحی، فردی با نگاه استراتژیک، بسیار دقیق و خستگی ناپذیر بوده و همیشه در صحنه حوادث، حضوری پررنگ دارد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمام مدیران هلال احمر توفیق فعالیت در این جمعیت و خدمت به مردم را داشته باشند.

به گزارش فارس، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، معاون سیاسی استانداری تهران، رئیس سازمان مدیریت بحران تهران و دیگر مسوولان برگزار شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان