Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@15:41:36 GMT

بودجه ناچیز قرآنی در شهرستان جویبار

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۱۴۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار گفت: بودجه قرآنی در کمیته برنامه‌ریزی و بودجه شهرستان جویبار صفر است و بیشتر کارها با کمک مردم و خیرین در امور قرآنی در حال انجام است. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه تبلیغات برای هر نظام و حکومتی امری اساسی است اظهار کرد: هیچ نظامی را نمی‌توان یافت که غافل از تبلیغات باشد و اسلام نیز غافل از تبلیغات نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در دو بخش قرآنی و فرهنگی در حال فعالیت است گفت: در بخش قرآنی علی‌رغم نامهربانی مسئولین نسبت به قرآن، اقدامات زیادی در شهرستان جویبار انجام شده که ماحصل آن تربیت 50 حافظ قرآنی، 140 مربی و داوران ممتاز کشوری در 26 رشته قرآنی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار با بیان اینکه دوست داریم مسئولین برای فعالیت‌ها و موفقیت‌های قرآنی همانند موفقیت‌های ورزشی ارزش قائل شوند بیان کرد: ورزشکاران تاج سر ما هستند و باید برای آن‌ها ارزش قائل شد ولی در عرصه قرآنی نیز باید این نگاه تشویقی وجود داشته باشد.

بهرامی تصریح کرد: در این شهرستان نماینده قرآنی داریم که به کشورهای دیگر دعوت می‌شود و برنامه اجرا می‌کند و حائز رتبه می‌شود ولی صدایی از کسی در نمی‌آید و تشویقی از سوی مسئولین صورت نگرفته، که این نشان از مظلومیت قرآن در این شهرستان است.

وی با تشکر از مجمع خیرین قرآنی در جویبار گفت: با توجه به اینکه یک‌سال از تشکیل این مجمع نمی‌گذرد اما حدود 8 میلیون تومان از سوی مجمع خیرین قرآنی به امور قرآنی کمک شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار با بیان اینکه بودجه قرآنی در شهرستان جویبار صفر است خاطرنشان کرد: بودجه قرآنی در کمیته برنامه‌ریزی و بودجه شهرستان جویبار صفر است و اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده، بیشتر کارها با کمک مردم و خیرین در امور قرآنی در حال انجام است؛حتی موردی داشتیم که خانمی انگشتر خود را برای ادامه فعالیت یک خانه قرآن فروخته تا فعالیت‌های قرآنی ادامه پیدا کند.

بهرامی بااشاره به اینکه در بخش فرهنگی عمده فعالیت ما ساماندهی هیئت‌های مذهبی، سازماندهی روحانیون و اجرای برنامه‌های فرهنگی اسلامی در شهرستان است گفت: باید گفتمان دینی در مدارس داشته باشیم که در این جهت تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش جویبار برای حضور اساتیدی بومی و غیربومی به امضا رسید.

وی با بیان اینکه 106 هیئت مذهبی مجوزدار در شهرستان جویبار فعالیت می‌کنند گفت: از 200 هیئت مذهبی موجود در شهرستان جویبار 106 هیئت دارای مجوز هستند که ازاین تعداد 48 هیئت، مختص بانوان است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی