Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:47:50 GMT

بازداشت دوست پادشاه سعودی به دست محمد بن سلمان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۸۱۷

بازداشت دوست پادشاه سعودی به دست محمد بن سلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، منابع معارض عربستانی از بازداشت «نایف بن حثلین» از شیوخ قبیله «عجمان» و دوست نزدیک پادشاه سعودی خبر می‌دهند.

«بن حثلین» در نامه‌ای محرمانه در خصوص اوضاع کشور و اقدامات محمد بن سلمان، پادشاه سعودی را نصیحت کرده بود که همین امر موجب صدور دستور بازداشت وی از سوی بن سلمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد العتیبی» از فعالان حقوق بشر عربستان نیز در صفحه توئیتر خود نوشت که «بن حثلین» از دو روز قبل عید فطر دیگر دیده نشده است و کسی هم نتوانسته با او ارتباط برقرار کند.

العتیبی افزود: «بن حثلین فردی خوشنام بود و بسیاری از بازداشت وی شوکه شده‌اند. او از نزدیکان پادشاه بود و همواره به طور علنی از وی و ولیعهد تعریف و تمجید می‌کرد؛ اما به نظر می‌رسد که بن سلمان تحمل یک نصیحت آن‌هم به صورت مخفیانه را هم ندارد؛ حتی اگر او از نزدیکان پادشاه باشد».

کد خبر 4649604

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی محمد بن سلمان ریاض محمد العتیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!

رکنا نوشت: محمد صادقی بازیگر تلویزیونی پس از ماجرای بازداشت و زمانی که درست با قید وثیقه آزاد بود از ایران فرار کرد و بعد از آن در خصوص فرا جنسیتی اش صحبت کرد.

محمد صادقی که پس از بازداشت سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی‌داند. زن پوشی وی پیشتر سوژه فضای مجازی شده بود.

او در بخشی از حرف هایش گفت:من نمی‌توانم از نظر روانی تعریفی برای جنسیت داشته باشم، از نظر فیزیکی مشخص است که من مرد هستم، اما بعضی اوقات دوست دارم احساسات زنانه از خود بروز بدهم و نمیتوانم تعریف دقیقی از آن داشته باشم!!

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی