Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین درویشی از برگزاری جشنواره مهارت آموختگان برتر کارآفرین سال 98 آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین درویشی با اعلام این خبر افزود: مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و همچنین مهارت آموختگان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان 95/07/01 الی 96/07/01 بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط نموده و حداقل یک نفر را به کارگیری نموده اند، مجاز به شرکت در جشنواره و تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: لازم است مستندات منطقه جغرافیایی محل راه اندازی کسب و کار در محل مربوطه درج و با توجه به جدول فهرست مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، امتیاز مربوطه تخصیص می یابد.درمرحله استانی، نفراول تاپنجم دارنده بالاترین امتیاز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر جشنواره مهارت آموختگان برتر آموزش فنی و حرفه ای در سال 98 با بیان اهداف و شرح وظایف هر یک از ارکان اظهار داشت:

متقاضیان شرکت در این جشنواره ابتدا کد ملی خود را به شماره 30000167 پیامک نموده تا ضمن اعلام آمادگی حضور در این جشنواره نموده تا از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای محل سکونت آنان دعوت برای ارایه مدارک صورت پذیرد.

درویشی ادامه داد: ارزیابان این جشنواره که کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای می باشند ضمن اخذ مدارک مثبه کامل شامل گواهینامه مهارت، جواز کسب، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت، لیست پرسنل شاغل در مجموعه کاری و ... با حضور در محل کار کارآفرین تصاویر کاملی که گویای محل کار، دستگاه ها، نیروهای در حال کار، بخش اداری و مدیریتی کارآفرین، عکس دسته جمعی کارآفرین و پرسنل مربوطه را تهیه و به انضمام مدارک به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ارسال می نماید و دبیرخانه مذکور پس از بررسی تمامی مستندات 5 نفر از کارآفرینانی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند به ستاد جشنواره در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی می نمایند تا این افراد با کارآفرینان سطح کشور به رقابت بپردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران افزود: در هفته ملی مهارت که از 31 تیرماه لغایت 6 مرداد ماه خواهد بود از 5 نفر از کارآفرینان برتر کشور در مراسم باشکوهی تقدیر خواهند شد.

لازم به ذکر است حداکثر مهلت ثبت نام و ارایه مدارک از طریق سامانه پیامکی 30000167  و ارایه مدارک به مراکز آموزش فنی و حرفه ای تا روز دوشنبه مورخه 11/4/98 می باشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پیامک جدول فنی و حرفه ای کسب و کار آموزش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان و آموزش‌وپرورش استان؛ دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایلی آوین نو، برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای نقش بسیار مهمی در جوامع مدرن دارد. رسانه‌ها به‌عنوان صدای جامعه عمل می‌کنند و توانایی تأثیرگذاری بر افکار، نگرش‌ها و رفتار‌های افراد رادارند. تولیدات رسانه‌ای شامل انواع رسانه‌ها مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و... است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه مصداق‌های اهمیت فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای را برشمرد و گفت: این مصداق‌ها عبارت‌اند از:۱- اطلاع‌رسانی: رسانه‌ها به ما امکان می‌دهند تا با اخبار، رویداد‌ها و اطلاعات به‌روز آشنا شویم. آنها نقش بسیار مهمی در تأمین منابع اطلاعاتی برای جامعه دارند و افراد را با مسائل مختلف جامعه و جهان آشنا می‌سازند.۲- شکل‌دهی به نگرش‌ها: رسانه‌ها توانایی تأثیرگذاری بر نگرش‌ها و عقاید افراد رادارند. آنها می‌توانند الگوها، ارزش‌ها و ایده‌ها را ترویج کنند و به شکل‌دهی به نگرش‌های جامعه کمک کنند.۳- تأثیر در سیاست: رسانه‌ها توانایی تأثیرگذاری بر روند سیاست‌گذاری دارند. آنها می‌توانند مسائل مختلف را در جامعه مطرح کنند، نظرات عمومی را تحت تأثیر قرار دهند و روند تصمیم‌گیری‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.
۴- تولید فرهنگ و سرگرمی: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تولید فرهنگ و سرگرمی دارند. آنها فضایی را برای انتشار هنر، فرهنگ و سبک زندگی فراهم می‌کنند و می‌توانند به ترویج هنر و فرهنگ جامعه کمک کنند.

وی ادامه داد: فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای نه‌تن‌ها امکان ارتباطات و اطلاع‌رسانی مؤثر را فراهم می‌کند، بلکه توانایی تأثیرگذاری بر جوامع و فرهنگ‌ها را دارد.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره، با اصول و مفاهیم اساسی مهارت‌های رسانه‌ای آشنا خواهند شد و سرفصل‌های آن عبارت‌اند از: ۱) طراحی پوستر با موبایل: که آشنایی با تکنیک‌ها و اصول طراحی گرافیکی را در برمی‌گیرد و طراحی پوستر‌های زیبا و جذاب را توسط موبایل آموزش می‌دهند.۲) تدوین با موبایل: در این قسمت شرکت‌کنندگان در دوره با تکنیک‌ها و ابزار‌های تدوین ویدئو با استفاده از موبایل آشنا می‌شوند و قادر خواهند بود ویدئو‌های خلاقانه و جذاب را ایجاد و ویرایش نمایند. ۳) عکاسی با موبایل: آشنایی با ترفند‌ها و روش‌های عکاسی با استفاده از موبایل شامل می‌شود و مخاطب یاد می‌گیرد عکس‌های حرفه‌ای و زیبا را به‌وسیله دوربین موبایل خود ثبت کند.

وی اضافه کرد: این دوره به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های رسانه‌ای خود را در زمینه‌های مختلف تقویت نمایند و از آنها در کسب‌وکارها، تولید محتوا و ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: زمان برگزاری دوره‌ی آموزشی مهارت‌های رسانه‌ای آوین نو در دو جلسه، پنجشنبه‌ها، ۲۰ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ هست که به‌صورت حضوری در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهینامه ارائه خواهد شد.

وی گفت: لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی fandino.ir مراجعه نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است