Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود در شورای ادارای شهرستان در تالار ولایت فرمانداری ویژه شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و اهداف تشکیل و اقدمات این نهاد، به هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و تن از یاران وی نیز توجه داد و افزود: قرآن کریم همیشه دوگانه هوایی معرفی می کند و به شرح و بسط آن می کند که‌ گاهی به ایمان و کفر توجه می دهد و گاهی به نور و ظلمت تعبیر می کند و گاهی به شب و روز یاد می کند و سرنوشت کسانی که در میدان نور و رهبری امام نور کام بر می دارند چیست و کسانی که در ظلمت گام بر می دارند چیست؟ و این سرنوشت چه بیان می شود یک سنت قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هرکس دنبال رو حق باید از سرنوشت روشن برخوردار است و در جامعه اسلامی هم قرآن پیش بینی کرده که کسانی هستند مسیر هدایت و کسانی ظلالت و گمراهی را انتخاب می کنند و شاه‌بیت این اتفاقات عجول بودن انسان است و بدون فکر کار انجام می دهد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در اداره کشور و برنامه ریزی ها نباید از شتاب زدگی استفاده کنیم و باید اطراف و اهداف مسئله را ببینیم و محاسبه کنیم، چرا که کارکرد ما آویزه گردن ما خواهد شد چرا که عمل انسان از انسان جداشدنی نیست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور