Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه در ایام نزدیک به پایان سال مالی ۹۷ قرار داریم و مدیران اجرایی می‌بایست برای جذب مابقی اعتبارات لازم تلاش کنند، ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید از طریق اطلاع‌رسانی و مکاتبات پیگیر جذب سهم دستگاه مربوط خود در بودجه استانی باشند و اگر کم‌کاری صورت گیرد گلایه‌مندی مردم کاملاً به‌حق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به شاهرود اوج همدلی و وحدت رویه را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: همین شکل وحدت باید در حوزه شهرستان تقویت و مدیران برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خود با بهره‌گیری از سهم بودجه استانی تلاش کنند.

شاهرود میزبان بزرگترین رویداد کشوری

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه ازجمله شهرستان‌های معبر مسافران علی بن موسی‌الرضا (ع) به شمار می‌رویم، ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن تابستان باید بتوانیم همانند ایام عید نوروز در ستاد تسهیل خدمات سفر میزبان خوبی برای زائران و مسافران باشیم.

کرم محمدی ضمن بیان اینکه مهم‌ترین جشنواره ورزشی کشور مردادماه سال جاری با حضور یک هزار ورزشکار و عوامل اجرایی در شاهرود برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های مربوط نسبت به برگزاری مناسب این میزبانی با یکدیگر تعامل و هم‌افزایی داشته باشند زیرا این مسافران به‌منزله سفیرانی برای جذب گردشگر محسوب می‌شوند و انتقال‌دهنده خوبی‌های شما خواهند بود.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به تغییر ساعات اداری انتظار می‌رود مدیران نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق ساعی باشند، افزود: کمبود ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب در شاهرود موضوعی بسیار جدی است و لذا گاهی بعد از تعطیلی ادارات شاهد بازماندن شیر آب یا روشن ماندن چراغ‌ها هستیم که انتظار می‌رود مدیران این موارد را به‌دقت رعایت کنند.

لزوم افزایش نظارت‌ها در ستاد تنظیم بازار

فرماندار شاهرود بابیان اینکه مردم انتظار دارند که در جلسات ستاد تنظیم بازار نظارت‌های بیشتری اعمال شود، ابراز داشت: خوشبختانه کمبودی نسبت به تهیه اقلام ضروری در شهرستان وجود ندارد اما اگر نظارت نباشد بیشترین آسیب به مردم وارد خواهد شد.

کرم محمدی در ادامه تصریح کرد: انتظار می‌رود زمانی سرمایه‌گذاری وارد شهر می‌شود نهایت همکاری و تسهیل شرایط برای وی صورت گیرد و اگر این هم‌افزایی وجود داشته باشد قطعاً مردم و خدا از ما راضی خواهند بود.

وی به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: توسعه، امنیت و آزادی موجود در کشور ناشی از اجرای عدالت است و امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که همه صاحب‌خانه آن به شمار می‌روند و این تعلق‌خاطر می‌تواند ضامن امنیت جامعه باشد لذا عدالت اگر در جامعه رونق یابد آن کشور پیشرفته‌تر خواهد بود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه استکبار در تلاش برای دور کردن ما از محور مقاومت است، اضافه کرد: پهپادی که توسط فرزندان این آب‌وخاک از آسمان ایران به زیر کشیده شد پیام جهانی داشت که این کشور در استقلال خود با هیچ ابرقدرتی معامله ندارد.

کد خبر 4649619

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری استانداری سمنان فرمانداری شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟