Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: قاچاقچیان با توجه به شرایط مختلف، مواد مختلف جدید را در بسته‌های متنوع با جدید وارد می‌کنند اما آهنگ رشد مصرف ماده‌مخدر متوقف شده اما باید بگویم همچنان شیوع دارد و احساس خطر در این زمینه بیشتر است. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در همایش روز جهانی مبارزه با موادمخدر در ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری با با بیان اینکه ایران به نمایندگی از تمام دنیا در خط مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته، گفت: کمکهای قابل توجهی توسط جامعه جهانی در راه مبارزه با مواد مخدر به ایران صورت نمی‌گیرد و نزدیک به صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: اگر احیاناً کمکی صورت بگیرد، عملاً با اعمال تحریمها، اجازه دسترسی به این کمکها به ایران صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه نیاز است تمامی کشورها مخصوصاً کشورهای مقصد، سهم خود را در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شود، تصریح کرد: انتظار داریم دیگر کشورها در صورت عدم کمک، مانعی در راه مبارزه جمهوری اسلامی ایران با مواد مخدر نشود، تحریمهای ظالمانه بزرگترین مانع در امر مبارزه با موادمخدر به ویژه ترانزیت مواد است.

مومنی درباره اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر نیز تصریح کرد: قوانین بسیار خوب نیز، در گذشت زمان نیاز به اصلاح پیدا می‌کنند، پیشنهاداتی برای اصلاح قوانین صورت گرفته تا به روزآمدتر و کارآمد‌تر شود و امیدواریم تا پایان سال 98  این کار صورت گیرد.

دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش مصرف گل در بین جوانان نیز گفت: قاچاقچیان با توجه به شرایط مختلف، مواد مختلف جدید را در بسته‌های متنوع با جدید وارد می‌کنند اما آهنگ رشد مصرف ماده‌مخدر متوقف شده اما باید بگویم همچنان شیوع دارد و احساس خطر در این زمینه بیشتر است.

ظریف: امریکا و کشورهای غربی مسئول اصلی اختلال در مبارزه با موادمخدر هستند

انتهای پیام/

 

R1370/P1014142/S2,21,1392,1417/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • گنجینه ای از ویتامین ها و مواد معدنی
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!