Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوشهر با اشاره به تدوین طرح‌های عمران شهری و آغاز عملیات اجرایی آنها گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و درآمد شهرداری برای اجرای عمران شهری بوشهر تخصیص یافت. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سیدنورالدین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهری تسریع یافته است اظهار داشت: با توجه به برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری بوشهر، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندر بوشهر،  یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر شهر را بهبود سیستم حمل و نقل و کاستن از حجم ترافیک درون شهری دانست و تصریح کرد: در این راستا و بعد از تقاطع غیر همسطح آزادی ، لایحه ساخت تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری بوشهر سال گذشته به تصویب رسید که پس از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار ، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با بهترین استاندارد و کیفیت و در زمان مقرر به بهره برداری می‌رسد به روگذر میدان شهید مطهری پرداخت و تاکید کرد: این تقاطع یک پل میدان است که زیر آن میدان و بالای آن روگذر  قرار دارد که این موضوع سبب می‌شود تا گسستی در روابط اجتماعی و فرهنگی شهروندان به وجود نیاید.

امیری از احداث پارک‌های محله‌ای خبر داد و بیان کرد: این زمینه پارک محله‌ای  در محلات مختلف شهر بوشهر اجرایی شده که این پروژه‌ها در راستای نشاط و شادابی شهروند اجرایی شده است.

شهردار بوشهرپروژه  احیاء بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این راستا پروژه‌های مهمی در این بافت اجرایی شده که سنگ فرش محله دهدشتی در بافت تاریخی از آن جمله است.

وی، توسعه زساخت‌های عمرانی شهری در محلات جنوب بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: جدول گذاری، زیرسازی برای اسفالت و اجرای پارک در محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

100 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به عمران شهری بوشهر اختصاص یافت 44 میلیارد تومان پروژه عمران شهری در محلات جنوبی شهر بوشهر اجرا می‌شود 160 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمران شهری بوشهر تخصیص یافت

امیری احداث کانال دفع آبهای سطحی در شهر بوشهر را از دیگر پروژه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه 8 میلیارد ریال مصوب شده است.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح در پارک ملی لیان در حوزه جنوبی شهر بوشهر تصریح کرد:  طرح‌های عمرانی در پارک ملی لیان که سال‌ها متوقف شده بود با واگذاری به شهرداری بوشهر، طرح‌های موردنظر تدوین و اجرایی شده که برای این مهم 8 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی بارگذاری  طرح عمرانی و زیرساختی در خط ساحلی بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی بیشتر در خط ساحلی قرار دارد.

امیری از تدوین و اجرای بیش از 18 طرح‌های عمران شهری بوشهر خبر داد و گفت: 120 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و درآمد شهرداری برای اجرای عمران شهری بوشهر تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد