Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:37:45 GMT

فروش نیم میلیون دلاری کتاب داورین

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۹۱۰

فروش نیم میلیون دلاری کتاب داورین

نسخه‌ای از کتاب «خاستگاه گونه‌ها» نوشته «چارلز داروین»‌ زیست‌شناس و زمین‌شناس انگلیسی در یک حراجی به قیمت  ۵۰۰,۰۷۵ دلار فروخته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دویچه وله،‌ این کتاب ۱۶۰ ساله که چندی پیش در حراجی ‌«‌بوناهامس»‌ به فروش رسید،‌ به مدت ۱۰۰ سال در یک مجموعه خصوصی نگهداری می‌شد. اطلاعاتی از مالک جدید این اثر که کارشناسان قیمت فروش آن را کمتر از ۵۰۰,۰۷۵ دلار تخمین زده بودند، منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در ابتدا به یک گیاه‌شناس آلمانی به نام ‌«رابرت کاسپری»‌ تعلق داشت. او این کتاب را از شخص «داروین»‌دریافت کرده بود.

این اثر یکی از اولین نسخه‌های منتشرشده از این کتاب محسوب می‌شود که کمی پس از انتشارش به خانواده و دوستان نزدیک «داروین» ‌اهدا شده است.

در این کتاب دست‌نوشته‌های پروفسور «کاسپری» مالک اصلی این اثر نیز دیده می‌شود.این کتاب در قرن بیستم توسط «ادوارد بردفورد» یک روانشناس انگلیسی خریداری شد.

«داروین»‌ طبیعت‌شناس و زیست‌شناس انگلیسی است که با مطالعات خود بر روی پرندگان،‌ گیاهان و فسیل‌های سراسر جهان نظریه تکامل را در قالب یک کتاب در سال ۱۸۵۹ ارائه داد. او یکی از نامدارترین دانشمندان تاریخ محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد