Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌ها و طرح‌های مختلف برای اجراء در شهر بوشهرگفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان در اولویت برنامه‌های شورای شهر و شهرداری قرار دارد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،ندا عبدالله‌زاده پیش ازظهر امروز در جلسه شورای شهر بوشهر دریا را یکی از موهبت‌های الهی در استان بوشهر دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهر بوشهر ساحل زیبای خلیج فارس است که از قابلیت در بخش‌های اقتصادی و گردشگری باید حداکثر بهره‌وری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی ویژه بانوان خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب شورای پنجم در حمایت از بانوان رایگان کردن استفاده از پلاژ بانوان بوشهر برای استفاده همه اقشار از دریا بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب نیز مواجه شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر از تدوین طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای اجراء در بوشهر خبر داد و بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان در اولویت برنامه‌های شورای شهر و شهرداری قرار دارد.

عبدالله‌زاده از برگزاری کلاس ورزشی ایروبیک به صورت رایگان در پلاژ بانوان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به هزینه بسیار بالای کلاس‌های ورزشی برای ایجاد شادابی و نشاط بانوان مقرر شد در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 21 تا 22 به مدت یک ماه کلاس ورزشی ایروبیک که مورد استقبال بسیاز زیاد بانوان است با حفظ تمامی شئونات به صورت رایگان در پلاژ بانوان برگزار شود که امیداریم این امر با استقبال بانوان بوشهری قرار گیرد.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اشتغال‌زایی در پلاژ بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود آلاچیق‌های رفاهی در پلاژ بانوان پیشنهاد داده شد که این الاچیق‌‌ها برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار اختصاص داده شود که می‌تواند گام کوچکی در حمایت اشتغال‌زایی این عزیزان باشد.

انتخابات شورایاران محلات در بوشهر اجرا‌ می‌شود وضعیت ناوگان حمل و نقل شهری در شورای شهر بوشهر بررسی شد 130 میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر جذب شد

عبدالله‌زاده با بیان اینکه شهروندان از سگ‌های بلاصاحب و ولگرد در سطح شهر بوشهر گلایه دارند افزود: این سگ‌های ولگرد و بلاصاحب در شهر بوشهر مشکلاتی برای شهروندان بوجود آورده‌اند که با توجه با اختصاص بودجه‌ای برای ساماندهی این سگها و برپایی نشستی با مسئولان مرتبط   دامپزشک این طرح اعلام کرد در فصل تابستان به سبب گرما عقیم سازی سگها عملی نیست و و مقرر شد از ابتدای آبان ماه عقیم سازی و پلاک گذاری این سگها آغاز شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

متن قانون را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد