Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی صبح دوشنبه در نشست با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان دیلم اظهار داشت: بیان دغدغه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث می‌شود تا زمینه توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید دغدغه‌ها را بشنوند و پس از بررسی و جمع‌بندی نسبت به رفع این دغدغه‌ها اهتمام جدی داشته باشد و مسائل قابل حل را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در چنین نشست‌هایی نمی‌توان هر چیزی که بیان می‌شود را حل کرد. خواسته‌ها و دغدغه‌ها زیاد است که باید بشنویم و در صورت امکان رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی استان بوشهر در مقام اول تا پنجم قرار دارد و شهرستان دیلم نیز وضعیت خوبی در این زمینه دارد.

خورشیدی با بیان اینکه امنیت خوبی در شهرستان دیلم برقرار است، تصریح کرد: مردم نقش بسیار مهمی در این حوزه امنیتی دارند. در بیان وضعیت امنیتی نباید بگونه‌ای عمل کنیم که مسائلی را در ذهن متبادر کند که متناسب با جایگاه شهرستان نباشد.

تقویت احساس امنیت

وی اولین وظیفه فرماندار را برقراری امنیت دانست و اضافه کرد: باید برای تقویت احساس امنیت نیز تلاش داشته باشیم و بدون عدد و رقم نباید وضعیت شهر و شهرستان را بد جلوه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به مسئله تامین آب در شهرستان دیلم اشاره کرد و گفت: شهروندان بررسی کنند اگر وضعیت آب شرب در این شهرستان از دیگر نقاط استان بدتر باشد، ما وظیفه داریم توزیع عادلانه را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد گلوگاه دیلم، خاطرنشان کرد: عبور لوله‌های نفت در دو طرف شهرستان باعث می‌شود تا نتوان گلوگاه امن امنیتی ایجاد کرد.

خورشیدی با اشاره به اینکه شغل ابا و اجداد مردم ساحل‌نشین تجارت بوده است، تصریح کرد: آیندگان نیز باید این شغل را داشته باشند و نباید این مشاغل از بین بروند.

وی تاکید کرد: برای اینکه سرعت خودروهای شوتی پائین بیاید، اول تاکید داشته‌ایم که کالای ممنوعه حمل نکنند و سرعت بالاتر از حد مجاز هم نروند و در صورت رعایت این موضوع برخوردی با این خودروها نمی‌شود.

کد خبر 4649444

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید خورشیدی بوشهر دیلم استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟