Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مربیان خارجی روش پرهزینه‌ای را در پیش گرفته است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی پر حرف و حدیث برانکو ایوانکوویچ که باید منتظر عواقب آن هم بود (به خاطر عدم تسویه حساب با این مربی و دستیارانش) به سراغ یحیی گل‌محمدی رفت و در حالی مشخص بود او با باشگاه پدیده قرارداد دارد، یک هفته زمان برد تا به این نتیجه برسند که باید دنبال گزینه‌های دیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت این باشگاه و مشاورش به یکباره تصمیم گرفتند به سراغ مربیان خارجی بروند و از آنجا که در این کار تخصص کافی نداشتند از یک مدیر برنامه ایرانی کمک گرفتند تا با استفاده از نظرات او مربی خارجی را انتخاب کنند.

در چند روز اخیر شاهد رفت و آمد‌ها دلال‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس بودیم و رقابت آنها برای آوردن مربی مدنظر خود به این باشگاه بی‌سابقه بود. در همین راستا بیش از ۳۰ مربی خارجی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و با حداقل ۱۰ نفره آنها مذاکره صورت گرفت. در نهایت عرب و مشاورش تصمیم گرفتند از بین گزینه‌های مختلف ۴ و ۵ سرمربی را گلچین کرده و برای آنها و ایجنت‌های‌شان دعوت‌نامه بفرستند که با هزینه باشگاه پرسپولیس سفری به استانبول داشته و رودررو صحبت کنند. همه این اتفاقات البته پیش از مشاجره عرب با مشاورش بود، مشاجره‌ای که در نهایت به جدایی مشاور از مدیرعامل و خروج او از فهرست مسافران ترکیه انجامید.

بیشتر بخوانید:

هزینه حضور الکساندر نوری در پرسپولیس

نکته جالب توجه اینکه در این میان یکی از واسطه‌ها که به جمع مشاوران پرتعداد عرب اضافه شده مربی مورد نظر خود را با قیمت گزاف در بین گزینه‌‌های نهایی قرار داد تا او هم برای مذاکره به ترکیه دعوت شود. اینکه حالا مربیان دعوت شده و ایجنت‌های‌شان در یکی از بهترین هتل‌های استانبول با هزینه باشگاه پرسپولیس مستقر شده‌اند، مسئله‌ای است که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت. جالب‌تر اینکه تیم ۵ نفره از پرسپولیس برای مذاکره با چند مربی و همراه‌های‌شان عازم استانبول شده‌اند.

علاوه بر چاچیچ، کاررا و الکساندر نوری، از گابریل کالدورن سرمربی آرژانتینی هم به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس یاد و گفته شده قرار است با این مربی هم در ترکیه مذاکره شود. در واقع باشگاه پرسپولیس فهرستی از مربیان خارجی را تهیه کرده تا در ترکیه با آنها صحبت کند و باید دید در نهایت در تور استانبول چه اتفاقاتی رخ می‌دهد!

مدیریت باشگاه پرسپولیس در استخدام جانشین برانکو مسیر پرهزینه‌ای را در پیش گرفت در حالی که با همه این مربیان می‌شد به صورت تصویری تماس برقرار کرده و در نهایت با گزینه نهایی قرار ملاقات گذاشت. مهم‌تر از آن پولی که قرار بود به برانکو و دستیارانش بابت دستمزد آنها پرداخت شود که حالا قرار است هزینه جذب مربیان خارجی شود. با این شرایط باید به زودی منتظر شکایت دسته جمعی مربیان کروات از پرسپولیس به فیفا هم باشیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال ایرج عرب پرسپولیس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بایرن در حال تدارک یک انقلاب برای فصل آینده است. از دست دادن هژمونی در بوندسلیگا مقابل بایرلورکوزن پس از ۱۱ قهرمانی پیاپی، حذف عجیب مقابل ساربروکن دسته سومی در جام حذفی (۲-۱) و شکست (۰-۳) مقابل لایپزیش در جام حذفی آلمان در ماه آگوست بدترین فصل این باشگاه در یک دهه اخیر را رقم زده است.

تنها موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان رقم خورده است و آنها در حالی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند که باید در این مرحله با رئال مادرید بازی کنند. در صورت شکست برابر رئال و عدم موفقیت در یوسی‌ال، این تیم برای اولین بار از فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ بدون هیچ جامی فصل را به پایان خواهد رساند.

با توجه به این عملکرد، توماس توخل همان طور که اسفند پارسال اعلام کرد، با توافقی که با باشگاه داشته است، آخر فصل از جمع مونیخی‌ها جدا می‌شود. یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ هم هدف این باشگاه را بازسازی این تیم برای فصل آینده با یک مربی جدید اعلام کرد. با توجه به جدایی توخل، تلاش مدیران بایرن‌مونیخ برای انتخاب مربی جدید این تیم آغاز شده است.

پس از پاسخ منفی ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان و سباستین هوینس سرمربی موفق تیم اشتوتگارت که این تیم را به جمع ۴ تیم برتر بوندسلیگا رسانده و آنها را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرده است، حالا باواریایی‌ها به دنبال یک مربی جدید هستند.

در این راستا خبر می‌رسد که رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی تیم ملی اتریش گزینه اول بایرن برای فصل آینده است و سایر گزینه‌هایی که روی میز بوده‌اند مانند زین‌الدین زیدان، اونای امری، یولن لوپتگی، روبرتو دی‌زربی و مارتین دمیکلیس پشت سرمربی فعلی اتریش خواهند بود.

اسکای آلمان گزارش داده است که سران باوارایایی‌ها در حال مذاکره با رانگنیک هستند و قراداد او با بایرن، مانع از هدایت اتریش در یورو نمی‌شود.

همچنین قرارداد کوتاه مدت با این مربی می‌تواند سبب شود تا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵، بایرن به دنبال مربیان مورد علاقه‌اش یعنی آلونسو و کلوپ برود. قرارداد آلونسو با لورکوزن در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و کلوپ هم که فصل آینده قصد استراحت دارد، پس از یک سال دوری، آماده نشستن روی نیمکت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!