Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:10:47 GMT

دروازه بان سابق تیم امید از سپاهان جدا شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۷۹۴

دروازه بان سابق تیم امید از سپاهان جدا شد

مهدی امینی که دو سال با سپاهان قرارداد داشت، با این باشگاه به توافق رسید و از جمع طلایی پوشان جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امینی در لیگ شانزدهم و در زمان حضور عبدالله ویسی توانست خود را در ترکیب اصلی نشان دهد و با مهار پنالتی مقابل آلومینیوم اراک در دیدار جام حذفی عامل اصلی صعود طلایی پوشان به مرحله بعدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی که در لیگ هفدهم به دلیل مصدومیتی که برایش در تمرین امید پیش آمد، از ترکیب سپاهان دورماند در لیگ هجدهم قراردادی 2 ساله با طلایی پوشان امضا کرد و برای یک فصل با باشگاه پیکان به توافق رسید.


این دروازه بان 23 ساله در پیکان سنگربان دوم بود ولی پس از اشتباهاتی که شیخ ویسی در برخی بازی ها داشت به ترکیب اصلی رسید و با مهار پنالتی مقابل ماشین سازی در ثانیه های پایانی بازی کمک کرد تا تیمش از رتبه های انتهایی جدول رده بندی فاصله بگیرد.


طی روزهای اخیر کشمکش زیادی میان امینی و باشگاه سپاهان وجود داشت ولی در نهایت دو طرف به توافق رسیدند تا به همکاری خود پایان دهند.

 

فولادمبارکه سپاهان مهدی امینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فولادمبارکه سپاهان مهدی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد